Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.) - Ogłoszenia o zamówieniach publicznych i zapytania publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł oraz plany postępowań i ich aktualizacje
Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
6 października 2020 15:01
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Zawarcie umów ramowych na rozwój Kompleksowego Systemu Informatycznego ZUS (KSI ZUS)
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/23/20
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72514200-3 - Usługi w zakresie rozbudowy systemów komputerowych
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
Link do ePUAP - https://epuap.gov.pl/wps/myportal -
Termin składania ofert
20 listopada 2020 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania: 539055d7-9fd0-40bf-80fa-e4ecfa03c228
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający zamierza zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami z zastrzeżeniem pkt 1.3.4.1 – 1.3.4.4. SIWZ.
Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia19 października 2020 14:50
-
Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia03 listopada 2020 09:54
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia03 listopada 2020 09:57
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania ofert
z: 20.11.2020 r. do godz. 10:00
na: 04.12.2020 r. do godz. 10:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
4 grudnia 2020 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia03 listopada 2020 12:13
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia01 grudnia 2020 14:39
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia01 grudnia 2020 14:42
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania ofert
z: 04.12.2020 r. do godz. 10:00
na: 11.12.2020 r. do godz. 10:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
11 grudnia 2020 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia10 grudnia 2020 15:50
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia10 grudnia 2020 15:53
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania ofert
z: 11.12.2020 r. do godz. 10:00
na: 08.01.2021 r. do godz. 10:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
8 stycznia 2021 10:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia10 grudnia 2020 16:02
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Treść zmiany
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
3) przynajmniej jedna usługa, spośród usług określonych w pkt 4.1.1.4.1 ppkt 1 lit a– b SIWZ, polegała na BNF lub modyfikacji istniejącej funkcjonalności systemu informatycznego w architekturze trójwarstwowej z użyciem technik klastrowania i formowania z wykorzystaniem rozwiązań IBM DB2 oraz Oracle Tuxedo w oparciu o interfejs użytkownika lub co najmniej dwie usługi, spośród usług określonych w pkt 4.1.1.4.1 ppkt 1 lit a– b SIWZ, polegały na BNF lub MIF systemu informatycznego w architekturze trójwarstwowej z użyciem technik klastrowania i formowania, z czego:
— przy realizacji jednej usługi korzystano z rozwiązań IBM DB2,
— przy realizacji drugiej usługi korzystano z rozwiązań Oracle Tuxedo w oparciu o interfejs użytkownika.
(...)
Z uwagi na ograniczenie liczby znaków szczegółowe warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy zostały określone w pkt 4.1.1.4 SIWZ.
(...)
Powinno być:
3) przynajmniej jedna usługa, spośród usług określonych w pkt 4.1.1.4.1 ppkt 1 lit a– b SIWZ, polegała na BNF lub modyfikacji istniejącej funkcjonalności systemu informatycznego w architekturze trójwarstwowej z wykorzystaniem rozwiązań IBM DB2 oraz Oracle Tuxedo w oparciu o interfejs użytkownika lub co najmniej dwie usługi, spośród usług określonych w pkt 4.1.1.4.1 ppkt 1 lit a– b SIWZ, polegały na BNF lub MIF systemu informatycznego w architekturze trójwarstwowej, z czego:
— przy realizacji jednej usługi korzystano z rozwiązań IBM DB2,
— przy realizacji drugiej usługi korzystano z rozwiązań Oracle Tuxedo w oparciu o interfejs użytkownika.
(...)
Z uwagi na ograniczenie liczby znaków szczegółowe warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy zostały określone w pkt 4.1.1.4 SIWZ oraz Modyfikacji SIWZ Zestaw III.
(...) -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
8 stycznia 2021 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 stycznia 2021 14:17
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia07 stycznia 2021 12:02
-
Zmiana dotyczy
Dodatkowe informacje
-
Treść zmiany
Zakład Ubezpieczeń Społecznych, mając na względzie panującą obecnie sytuację związaną ze stanem epidemii wywołanym zakażeniami wirusa SARS-CoV-2, informuje że otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Zawarcie umów ramowych na rozwój Kompleksowego Systemu Informatycznego ZUS, znak postępowania TZ/271/23/20, odbędzie się w formie transmisji online, pod podanym poniżej adresem (link):
Join from the meeting link
https://zus.webex.com/zus/j.php?MTID=m27da720fe89fea37f75a2707606e0c5f
Join by meeting number
Meeting number (access code): 174 715 5889
Meeting password: 7XpDRK3MvM4
Tap to join from a mobile device (attendees only)
+48-225-364067,,1747155889## Poland Toll
Join by phone
+48-225-364067 Poland Toll
Global call-in numbers
Join from a video system or application
Dial 1747155889@zus.webex.com
You can also dial 62.109.219.4 and enter your meeting number.
Join using Microsoft Lync or Microsoft Skype for Business
Dial 1747155889.zus@lync.webex.com -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
8 stycznia 2021 10:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia11 stycznia 2021 14:10
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia30 kwietnia 2021 13:48
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia27 października 2021 15:51
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia10 grudnia 2021 09:51
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia17 czerwca 2022 11:11
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia