Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.) - Ogłoszenia o zamówieniach publicznych i zapytania publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł oraz plany postępowań i ich aktualizacje
Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
28 grudnia 2020 12:00
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Zakup urządzeń platformy x86 wraz z usługą opieki serwisowej
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5
03-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/48/20
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
I. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
- 30233000-1 – Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
- 48820000-2 – Serwery,
- 72611000-6 – Usługi w zakresie wsparcia technicznego.
II. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie urządzeń platformy x86 wraz z Gwarancją Wykonawcy, świadczenie Usług Serwisu Gwarancyjnego oraz świadczenie Usług wsparcia dla wdrożonych urządzeń.
1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części:
1.1. Część A zamówienia (macierze) – Zakup i wdrożenie macierzy dyskowych platformy x86 wraz z Gwarancją Wykonawcy, świadczeniem Usług Serwisu Gwarancyjnego oraz świadczeniem Usług Wsparcia.
1.2. Część B zamówienia (serwery) – Zakup i wdrożenie serwerów platformy x86 wraz z Gwarancją Wykonawcy, świadczeniem Usług Serwisu Gwarancyjnego oraz świadczeniem Usług Wsparcia.
2. Zamawiający przewiduje udzielenie prawa opcji w Części A zamówienia i w Części B zamówienia. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ, skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
Link do ePUAP - https://epuap.gov.pl/wps/myportal -
Termin składania ofert
28 stycznia 2021 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania - eb3e285b-9724-4efd-bcdd-073f88ca2432
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
2.1. specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2.2 format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
2.3. oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
2.4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, o godzinie 13:00.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia25 stycznia 2021 13:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia25 stycznia 2021 13:00
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Było:
28 stycznia 2021 r. godz. 10:00
Jest:
22 lutego 2021 r. godz. 10:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
22 lutego 2021 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia19 lutego 2021 11:45
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia19 lutego 2021 12:28
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany terminu składania ofert:
było "22.02.2021 godz. 10:00" jest "11.03.2021 r. godz. 10:00." -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
11 marca 2021 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia26 lutego 2021 12:56
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia26 lutego 2021 13:39
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany terminu składania ofert:
było "11.03.2021 godz. 10:00" jest "16.03.2021 r. godz. 10:00." -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
16 marca 2021 10:00
Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ
-
Data publikacji ogłoszenia09 marca 2021 18:00
-
Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia12 marca 2021 15:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia12 marca 2021 15:00
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Było:
16 marca 2021 r. godz. 10:00
Jest:
26 marca 2021 r. godz. 10:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
26 marca 2021 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia24 marca 2021 16:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia24 marca 2021 16:00
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Było:
26 marca 2021 r. godz. 10:00
Jest:
22 kwietnia 2021 r. godz. 10:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
22 kwietnia 2021 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia12 kwietnia 2021 16:30
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia12 kwietnia 2021 16:30
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Było:
22 kwietnia 2021 r. godz. 10:00
Jest:
28 kwietnia 2021 r. godz. 10:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
28 kwietnia 2021 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia23 kwietnia 2021 14:30
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia23 kwietnia 2021 14:30
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Było:
28 kwietnia 2021 r. godz. 10:00
Jest:
12 maja 2021 r. godz. 10:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
12 maja 2021 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia30 kwietnia 2021 16:45
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia30 kwietnia 2021 16:45
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Było:
12 maja 2021 r. godz. 10:00
Jest:
19 maja 2021 r. godz. 10:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
19 maja 2021 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia11 maja 2021 15:30
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia17 maja 2021 15:45
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia17 maja 2021 15:45
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Było:
19 maja 2021 r. godz. 10:00
Jest:
25 maja 2021 r. godz. 10:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
25 maja 2021 10:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia26 maja 2021 15:20
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia11 października 2021 16:00
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia15 grudnia 2021 16:30
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia17 grudnia 2021 14:30
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Sekretariat DZP
tel. 22 667 17 03/04
e-mail: SekreariatDZP@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia04 lutego 2022 15:04
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Marzena Gawlik,
marzena.gawlik@zus.pl
22 667 1727 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia