Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Informacja dot. trybów NBO, WR, ZOC, oraz zamówień objętych umowa ramowa (postępowanie/a wszczęte do dnia 11.04.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
27 grudnia 2018 12:23
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Dystrybucja energii elektrycznej do budynku I Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Roosevelta 18.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Adres zamawiającego
ul. Zamenhofa 2
90-431 Łódź -
Województwo
łódzkie
-
Numer postępowania
210000/271/6/2018-ZAP
-
Określenie trybu zamówienia
Zamówienie z wolnej ręki
Informacja o wybranej ofercie – dot. trybów NBO, WR, ZOC oraz zamówień objętych umową ramową
-
Data publikacji ogłoszenia27 grudnia 2018 12:27
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/unieważnienia postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – dot. trybów NBO, WR, ZOC
-
Data publikacji ogłoszenia27 grudnia 2018 12:30
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Ewa Adamczyk
Ewa.Adamczyk@zus.p
tel. 42 638 29 65 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia