Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
29 grudnia 2020 11:45
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Przebudowa holu w budynku głównym Oddziału ZUS w Opolu, ul. Wrocławska 24
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Opolu
-
Adres zamawiającego
ul. Wrocławska 24
45-701 Opole -
Województwo
opolskie
-
Numer postępowania
240000/271/15/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45000000-7 Roboty budowlane
45300000-0 Roboty instalacyjne -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy:
1)złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, Sala obsługi Klienta, stanowisko: „Dziennik podawczy + Informacja ogólna”, ul. Wrocławska 24,
45-701 Opole
lub
2)przesłać na adres Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, pok. nr 309 budynek C -
Termin składania ofert
21 stycznia 2021 11:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
-
Dodatkowe informacje
Z uwagi na zastosowane przez Zamawiającego środki zapobiegawcze pandemii wirusa SARS-CoV-2, w tym kwarantannę, jakiej podlega cała korespondencja wpływająca (dokumenty będą obsługiwane przez kancelarię dopiero po upływie jednego dnia od ich złożenia), prosimy o odpowiednio wcześniejsze złożenie ofert (na co najmniej pełen 1 dzień przed wyznaczonym terminem składania ofert) tj. do 20.01.2021r.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia21 stycznia 2021 12:37
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia15 lutego 2021 11:47
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia08 marca 2021 08:20
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia