Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    30 grudnia 2020  12:08

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy surowców energetycznych, energii i paliw

  • Tytuł postępowania

    Sukcesywną dostawę transportem Wykonawcy lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie: Inspektoratu ZUS w Ełku i Biura terenowego ZUS w Nidzicy

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Olsztynie

  • Adres zamawiającego

    Plac Konsulatu Polskiego 4
    10-959 Olsztyn

  • Województwo

    warmińsko-mazurskie

  • Numer postępowania

    230000/271/12/2020-ZAPIII

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    09135100-5 – Olej opałowy

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć:
    - w siedzibie Zamawiającego w Oddziale ZUS w Olsztynie, Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn z uwzględnieniem postanowień SIWZ, do dnia 11 stycznia 2021r. do godziny 10:00. Zamawiający informuje, że w przypadku wyboru tej formy złożenia, oferta zostanie poddana obowiązkowej „kwarantannie” przez 1 dzień kalendarzowy, wobec czego należy złożyć ofertę w terminie umożliwiającym poddanie jej kwarantannie przed otwarciem.
    - W przypadku złożenia oferty w formie określonej w SIWZ, Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu do dnia 11 stycznia 2021r. do godziny 10:00. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu.

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Oddziale ZUS w Olsztynie, ul. 1 Maja 10, piętro II, p. 325, o godzinie 11:00.
    2. Otwarcie ofert jest jawne.
    3. W przypadku złożenia oferty w formie określonej w SIWZ otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
    4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    5. Dokonując otwarcia ofert Zamawiający poda imię i nazwisko, nazwę (firmę) i adres (siedzibę) Wykonawcy, cenę oferty, a także termin wykonania, okres gwarancji oraz warunki płatności, jeżeli ich podanie w ofercie było wymagane.
    6. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie www.zus.pl informacje wynikające z art. 86 ust. 5 ustawy.
    7.Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego Postępowania jest:
    Agnieszka Jagaczewska
    Starszy Inspektor, Wieloosobowe stanowisko zamówień publicznych
    T: 89 521 23 37
    E: zap_olsztyn@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami: 7.00-15.00 (pn.- pt.)

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 stycznia 2021  07:16

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 stycznia 2021  10:10

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 stycznia 2021  13:30