Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
30 grudnia 2020 13:49
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Modernizacja systemu oświetlenia ewakuacyjnego – O/Opole, ul. Firmowa 1, I/Kluczbork, I/Nysa
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Opolu
-
Adres zamawiającego
ul. Wrocławska 24
45-701 Opole -
Województwo
opolskie
-
Numer postępowania
240000/271/18/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45300000-0 Roboty instalacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy:
1) złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, Sala obsługi Klienta, stanowisko: „Dziennik podawczy + Informacja ogólna”, ul. Wrocławska 24,
45-701 Opole,
lub
2) przesłać na adres Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, pok. nr 309 budynek C. -
Termin składania ofert
27 stycznia 2021 11:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Z uwagi na zastosowane przez Zamawiającego środki zapobiegawcze pandemii wirusa SARS-CoV-2, w tym kwarantannę, jakiej podlega cała korespondencja wpływająca (dokumenty będą obsługiwane przez kancelarię dopiero po upływie jednego dnia od ich złożenia), prosimy o odpowiednio wcześniejsze złożenie ofert (na co najmniej pełen jeden dzień przed wyznaczonym terminem składania ofert, tj. do 26.01.2021 r.)
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia05 stycznia 2021 08:18
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia14 stycznia 2021 13:20
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia27 stycznia 2021 13:35
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia05 marca 2021 10:40
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia14 kwietnia 2021 09:35
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia