Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    17 września 2018  08:32

  • Kategoria zakupowa

    Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji

  • Tytuł postępowania

    Usługi serwisu tj. konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek w Oddziałach ZUS w Rzeszowie,Jaśle, Nowym Sączu i Tarnowie, realizowane przez O/ZUS Rzeszów

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Rzeszowie

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie al.Piłsudskiego 12 Rzeszów35-075

  • Województwo

    podkarpackie

  • Numer postępowania

    350000/271/06/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    - 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne
    - 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075
    Rzeszów pok. nr 26 (dziennik podawczy). z uwzględnieniem postanowień pkt 1.5.3. SIWZ, do
    dnia 17.10.2018 r. do godziny 9:00

  • Termin składania ofert

    17 października 2018  09:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 października 2018  08:12

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 października 2018  08:31

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 listopada 2018  13:25

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 grudnia 2018  07:27