Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    14 grudnia 2018  12:39

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    Usługa utrzymania czystości w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku i Inspektoratach
    oraz na terenach zewnętrznych

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ W RYBNIKU

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Rybniku
    ul. Reymonta 2
    44-200 Rybnik

  • Województwo

    śląskie

  • Numer postępowania

    340000/271/11/2018-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    90910000 – 9 – Usługi sprzątania
    90911200 – 8 – Usługi sprzątania budynków
    90919200 – 4 – Usługi sprzątania biur
    90911300 – 9 – Usługi czyszczenia okien
    90612000 – 0 – Usługi zamiatania ulic
    90620000 – 9 – Usługi odśnieżania
    90630000 – 2 – Usługi usuwania oblodzeń
    90914000 – 7 – Usługi sprzątania parkingów
    77314100 – 5 – Usługi w zakresie trawników
    77310000 – 6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
    miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
    ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

  • Termin składania ofert

    3 stycznia 2019  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    Identyfikator postepowania: 43431b4b-e710-4bb7-bab3-e14128244910

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    27 grudnia 2018  14:40

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 stycznia 2019  09:16

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 lutego 2019  14:57

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 marca 2019  07:53