Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
14 grudnia 2018 12:39
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Usługa utrzymania czystości w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku i Inspektoratach
oraz na terenach zewnętrznych -
Nazwa zamawiającego
ODDZIAŁ W RYBNIKU
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Rybniku
ul. Reymonta 2
44-200 Rybnik -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
340000/271/11/2018-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90910000 – 9 – Usługi sprzątania
90911200 – 8 – Usługi sprzątania budynków
90919200 – 4 – Usługi sprzątania biur
90911300 – 9 – Usługi czyszczenia okien
90612000 – 0 – Usługi zamiatania ulic
90620000 – 9 – Usługi odśnieżania
90630000 – 2 – Usługi usuwania oblodzeń
90914000 – 7 – Usługi sprzątania parkingów
77314100 – 5 – Usługi w zakresie trawników
77310000 – 6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal -
Termin składania ofert
3 stycznia 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Identyfikator postepowania: 43431b4b-e710-4bb7-bab3-e14128244910
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia27 grudnia 2018 14:40
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 stycznia 2019 09:16
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia01 lutego 2019 14:57
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia05 marca 2019 07:53
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Mariola Kantor
tel. 32 4391233 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia