Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    17 stycznia 2019  10:56

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Roboty budowlane związane z modernizacją budynku „Rampy” O/Lublin, ul. Zana 38A

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Lublinie

  • Adres zamawiającego

    20-601 Lublin, ul. T. Zana 36,38c

  • Województwo

    lubelskie

  • Numer postępowania

    200000/271/03/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    1.1. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy): 45-00-00-00-7 – Roboty budowlane, 45-31-00-00-3 – Roboty instalacyjne elektryczne, 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne”;
    45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. Nr 406 – budynek przy ul. T. Zana 38C.

  • Termin składania ofert

    4 lutego 2019  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie przewiduje się zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy niniejszego zamówienia.

  • Dodatkowe informacje

    1. Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100) na warunkach opisanych w SIWZ;

    2. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie opublikowano w dniu 17.01.2019r. na portalu UZP) do upływu terminu składania ofert;

    3. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Włodzimierz Koczkodaj, tel.: 81 535-77-94; 83 341-44-19; e-mail:Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl oraz Zdzisław Jałtoszuk tel.: 81 535-77-93; e-mail: Zdzislaw.Jaltoszuk@zus.pl w godz. 07:30 –15:00;

    4. Otwarcie ofert nastąpi 04.02.2019 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, sala nr 414 – budynek przy ul T. Zana 36A;

    5. Na podstawie art. 18a pkt 1-3 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016r., poz. 1020 ze zm.), Zamawiający ustala, że komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami może odbywać się w formie elektronicznej w zakresie przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w postaci skanów dokumentów podpisanych przez wykonawcę lub osobę uprawnioną); przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Adres poczty elektronicznej w celu realizacji tego ustalenia to: Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl lub Zdzislaw.Jaltoszuk@zus.pl Niezależnie od powyższego ustalenia dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem posłańca, kuriera lub operatora pocztowego.
    Z mocy art. 18a pkt 4 ww. ustawy, oferty i oświadczenia, o których mowa w art. 25a ustawy, a także dokumenty składane w trybie art. 26 ust. 2 i ust. 3 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. W zakresie określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej http://www.zus.pl

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 lutego 2019  13:54

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 lutego 2019  13:11

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 marca 2019  14:31