Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
17 stycznia 2019 10:56
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Roboty budowlane związane z modernizacją budynku „Rampy” O/Lublin, ul. Zana 38A
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Lublinie
-
Adres zamawiającego
20-601 Lublin, ul. T. Zana 36,38c
-
Województwo
lubelskie
-
Numer postępowania
200000/271/03/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1.1. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy): 45-00-00-00-7 – Roboty budowlane, 45-31-00-00-3 – Roboty instalacyjne elektryczne, 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne”;
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. Nr 406 – budynek przy ul. T. Zana 38C.
-
Termin składania ofert
4 lutego 2019 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie przewiduje się zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy niniejszego zamówienia.
-
Dodatkowe informacje
1. Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100) na warunkach opisanych w SIWZ;
2. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie opublikowano w dniu 17.01.2019r. na portalu UZP) do upływu terminu składania ofert;
3. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Włodzimierz Koczkodaj, tel.: 81 535-77-94; 83 341-44-19; e-mail:Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl oraz Zdzisław Jałtoszuk tel.: 81 535-77-93; e-mail: Zdzislaw.Jaltoszuk@zus.pl w godz. 07:30 –15:00;
4. Otwarcie ofert nastąpi 04.02.2019 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, sala nr 414 – budynek przy ul T. Zana 36A;
5. Na podstawie art. 18a pkt 1-3 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016r., poz. 1020 ze zm.), Zamawiający ustala, że komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami może odbywać się w formie elektronicznej w zakresie przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w postaci skanów dokumentów podpisanych przez wykonawcę lub osobę uprawnioną); przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Adres poczty elektronicznej w celu realizacji tego ustalenia to: Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl lub Zdzislaw.Jaltoszuk@zus.pl Niezależnie od powyższego ustalenia dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem posłańca, kuriera lub operatora pocztowego.
Z mocy art. 18a pkt 4 ww. ustawy, oferty i oświadczenia, o których mowa w art. 25a ustawy, a także dokumenty składane w trybie art. 26 ust. 2 i ust. 3 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. W zakresie określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej http://www.zus.pl
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 lutego 2019 13:54
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia25 lutego 2019 13:11
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia08 marca 2019 14:31
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Włodzimierz Koczkodaj
wlodzimierz.koczkodaj@zus.pl
81 535-77-94 lub 83 341 44 19 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia