Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    20 lutego 2019  14:20

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy mebli

  • Tytuł postępowania

    Zakup wraz z dostawą mebli do siedziby Zamawiającego przy ul. Zamenhofa 2 w Łodzi (postępowanie z dopuszczeniem składania ofert częściowych – dwie części).

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS I Oddział w Łodzi

  • Adres zamawiającego

    90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2

  • Województwo

    łódzkie

  • Numer postępowania

    210000/271/1/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Główny kod:
    39100000-3
    Dodatkowe kody:
    Część I
    39111100-4
    39112000-0
    Część II
    39121100-7
    39121200-8
    39130000-2
    39132100-7

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, parter, stanowisko - dziennik podawczy

  • Termin składania ofert

    8 marca 2019  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

  • Dodatkowe informacje

    Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
    Pani Ewa Adamczyk, tel. 42 638 29 65
    Pani Elżbieta Kubiak, tel. 42 638 27 40
    adres e-mail: Zamowienia_Lodz1@zus.pl
    faks 42 637 52 91
    Miejsce i termin otwarcia ofert:
    ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B
    dnia 08.03.2019 r. o godz. 13:30.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 marca 2019  09:07

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 marca 2019  14:27

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 marca 2019  08:15

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 marca 2019  09:28

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 kwietnia 2019  11:38