Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
20 lutego 2019 14:20
-
Kategoria zakupowa
Dostawy mebli
-
Tytuł postępowania
Zakup wraz z dostawą mebli do siedziby Zamawiającego przy ul. Zamenhofa 2 w Łodzi (postępowanie z dopuszczeniem składania ofert częściowych – dwie części).
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Adres zamawiającego
90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
-
Województwo
łódzkie
-
Numer postępowania
210000/271/1/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Główny kod:
39100000-3
Dodatkowe kody:
Część I
39111100-4
39112000-0
Część II
39121100-7
39121200-8
39130000-2
39132100-7 -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, parter, stanowisko - dziennik podawczy -
Termin składania ofert
8 marca 2019 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
-
Dodatkowe informacje
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Pani Ewa Adamczyk, tel. 42 638 29 65
Pani Elżbieta Kubiak, tel. 42 638 27 40
adres e-mail: Zamowienia_Lodz1@zus.pl
faks 42 637 52 91
Miejsce i termin otwarcia ofert:
ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B
dnia 08.03.2019 r. o godz. 13:30.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia01 marca 2019 09:07
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 marca 2019 14:27
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia11 marca 2019 08:15
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia28 marca 2019 09:28
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia12 kwietnia 2019 11:38
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania