Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    26 lutego 2019  08:30

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy mebli

  • Tytuł postępowania

    Zakup mebli biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu i Inspektoratu

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS I Oddział w Poznaniu

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, I Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    290000/271/1/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Postępowanie podzielone na 3 Części.
    Kod CPV główny dla każdej Części: 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące.
    Kody uzupełniające:
    1) Część nr I:
    - 39121100-7 Biurka
    - 39121200-8 Stoły
    - 39132100-7 Szafy na akta
    - 39141200-4 Blaty
    - 39141300-5 Szafy
    - 39151000-5 Meble różne
    - 39156000-0 Meble recepcyjne
    - 44112300-1 Przegrody
    - 44221200-7 Drzwi
    - 44221211-7 Framugi drzwi
    2) Część nr II:
    - 39121100-7 Biurka
    - 39121200-8 Stoły
    - 39132100-7 Szafy na akta
    - 39134000-0 Meble komputerowe
    - 39151000-5 Meble różne
    - 39136000-4 Wieszaki na odzież
    3) Część nr III:
    - 39112000-0 Krzesła
    - 39113100-8 Fotele.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    ZUS I Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań, budynek A, III piętro, pok. 353 - sekretariat

  • Termin składania ofert

    6 marca 2019  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 marca 2019  09:45

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 marca 2019  09:45

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 marca 2019  14:15

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 kwietnia 2019  11:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 kwietnia 2019  10:30

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 kwietnia 2019  09:00

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 maja 2019  09:00

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 maja 2019  12:00