Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    1 marca 2019  13:58

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Lublinie

  • Adres zamawiającego

    20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana 36, 38C

  • Województwo

    lubelskie

  • Numer postępowania

    200000/271/05/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących (drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych) eksploatowanych w Oddziałach ZUS: w Biłgoraju, w Kielcach i w Lublinie oraz podległych im terenowych jednostkach organizacyjnych (dalej: TJO) mieszczących się w lokalizacjach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ).
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 nw. zadania, opisane szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ pn. OPZ. W Zadaniu nr 1 wyodrębniono 2 części zamówienia (nr 1 i nr 2), a Zadanie nr 2 stanowi część nr 3 zamówienia:

    1.1. Zadanie nr 1 dotyczy serwisu w postaci napraw i konserwacji oraz dostarczania materiałów eksploatacyjnych dla drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, rozliczanego wg płatności za stronę wydruku. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego 179 urządzeń drukujących (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych) eksploatowanych w Oddziale ZUS w Biłgoraju i Oddziale ZUS w Lublinie, zwanych również w dalszej części oddziałami głównymi oraz podległych im terenowych jednostkach organizacyjnych (dalej: TJO) mieszczących się w lokalizacjach określonych w załączniku nr 1 do OPZ.
    Zadanie to podzielono na 2 nw. części:

    • Część nr 1 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, rozliczane wg strony wydruku, na rzecz Oddziału ZUS w Biłgoraju”;
    • Część nr 2 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek rozliczane wg strony wydruku, na rzecz Oddziału ZUS w Lublinie”;

    1.2. Zadanie nr 2 dotyczy serwisu w postaci napraw drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych rozliczanych „klasycznie” (wg kosztów robocizny i części zamiennych), do których wykonawca nie będzie dostarczał materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów czy wkładów atramentowych.
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmującej naprawy dla zapewnienia gotowości eksploatacyjnej 282 urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych, użytkowanych w Oddziale ZUS w Kielcach zwanym dalej oddziałem głównym wraz z podległymi Terenowymi jednostkami organizacyjnymi których lokalizacje zawiera załącznik nr 1 do OPZ.


    Zadanie to stanowi część nr 3 zamówienia:

    • Część nr 3 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, realizowanych na zlecenie, na rzecz Oddziału ZUS w Kielcach”;

    Uwaga 1. Wszystkie postanowienia Ogłoszenia dotyczą każdej z 3. części zamówienia chyba, że treść postanowienia stanowi inaczej.

    2. Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość części zamówienia (1 -3);


    1.3. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy):
    • zadanie nr 1 – 50300000-8 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego;
    30125100-2 – Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania. Wkłady barwiące.
    • zadnie nr 2 – 50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego;

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Oferty muszą być dostarczone na adres:
    ZUS Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 38C, 20-601 Lublin, piętro IV, pok. Nr 406 – budynek przy ul. T. Zana 38C.

  • Termin składania ofert

    11 marca 2019  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie przewiduje się takich zamówień

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy tego zamówienia

  • Dodatkowe informacje

    1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 11 marca 2019 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego - Lublin, ul. T. Zana 36A, IV piętro , sala nr 414;

    2. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Włodzimierz Koczkodaj tel: (81) 535-77-94 lub 83 341-44-19; e-mail: Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl oraz Zdzisław Jałtoszuk , tel: (81) 535-77-93; e-mail: Zdzislaw.Jaltoszuk@zus.pl w godz. 07:15 –15:15;

    3. Zamawiający ustala, że komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami może odbywać się przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub za pomocą faksu w zakresie przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w postaci skanów dokumentów podpisanych przez wykonawcę lub osobę uprawnioną); przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Adres poczty elektronicznej w celu realizacji tego ustalenia to: Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl lub Zdzislaw.Jaltoszuk@zus.pl; numer faksu: 81 535-74-02 Niezależnie od powyższego ustalenia dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017, poz. 1481 ze zm.), przez posłańca lub osobiście;

    4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania elektronicznych ofert, dokumentów i oświadczeń.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 marca 2019  13:26

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 marca 2019  14:57

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 marca 2019  11:30

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 marca 2019  14:01

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 marca 2019  14:03

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    02 kwietnia 2019  10:56

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 kwietnia 2019  08:27