Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    6 marca 2019  13:18

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Remont dachu w Inspektoracie ZUS w Gryficach i w Inspektoracie ZUS w Świnoujściu.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Szczecinie

  • Adres zamawiającego

    ul. Jana Matejki 22
    70-530 Szczecin

  • Województwo

    zachodniopomorskie

  • Numer postępowania

    271/PN/Rb/2/ZAP/2019

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    45261910-6 Naprawa dachów

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Oferty należy złożyć w kancelarii w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie
    ul. Jana Matejki 22
    70-530 Szczecin
    piętro I
    lub w pok. 230, piętro III

  • Termin składania ofert

    25 marca 2019  10:30

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    brak informacji

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    brak informacji

  • Dodatkowe informacje

    termin otwarcia ofert 25.03.2019 r. o godz. 11:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 marca 2019  13:46