Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    25 marca 2019  10:05

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS we Wrześni

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS II Oddział w Poznaniu

  • Adres zamawiającego

    ul. Starołęcka 31
    61-361 Poznań
    T: +48 61 874 54 00
    F: +48 61 877 28 50

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    540000/271/2/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
    45421000-4 Roboty budowlane w zakresie stolarki budowlanej

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, budynek A, piętro I, pok. 102 - sekretariat

  • Termin składania ofert

    10 kwietnia 2019  11:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 pkt 6 ustawy Pzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Osoba wyznaczona do kontaktów z Wykonawcami:
    Marek Żurek
    e-mail: marek.zurek@zus.pl
    tel. +48 61 874 53 00

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 kwietnia 2019  13:20

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 kwietnia 2019  13:37

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 maja 2019  14:18