Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    5 kwietnia 2019  09:39

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Roboty budowlane związane z modernizacją pomieszczeń serwerowni w budynku przy ul. Zana 38A w Lublinie

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Lublinie

  • Adres zamawiającego

    20-601 Lublin, ul. T. Zana 36,38c

  • Województwo

    lubelskie

  • Numer postępowania

    200000/271/02/2019-ZAP-2018

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy): 45400000-1 - „Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych”,”,45331000-6 -„Instalowania urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych”,45310000-3 - „Roboty instalacyjne elektryczne”.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. Nr 406 – budynek przy ul. T. Zana 38C.

  • Termin składania ofert

    25 kwietnia 2019  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie przewiduje się takich zamówień

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy niniejszego zamówienia

  • Dodatkowe informacje

    1. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Włodzimierz Koczkodaj, tel.: 81 535-77-94; 83 341-44-19; e-mail:Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl oraz Zdzisław Jałtoszuk tel.: 81 535-77-93; e-mail: Zdzislaw.Jaltoszuk@zus.pl w godz. 07:30 –15:00

    2. Otwarcie ofert nastąpi 25 kwietnia 2019 r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, sala nr 414 – budynek przy ul T. Zana 36A;

    3. Zamawiający ustala, że komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami może odbywać się przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub za pomocą faksu w zakresie przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień (w postaci skanów dokumentów podpisanych przez wykonawcę lub osobę uprawnioną); przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Adres poczty elektronicznej w celu realizacji tego ustalenia to: Wlodzimierz.Koczkodaj@zus.pl lub Zdzislaw.Jaltoszuk@zus.pl; numer faksu: 81 535-74-02 Niezależnie od powyższego ustalenia dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017, poz. 1481 ze zm.), przez posłańca lub osobiście;
    Forma pisemna , pod rygorem nieważności, zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami (dotyczy również złożenia / uzupełnienia dokumentów, oświadczeń, oraz pełnomocnictw –art. 26 ust. 2, 2f, 3 oraz 3a ustawy), w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, a także zmiany lub wycofania oferty;

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 kwietnia 2019  11:20

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 kwietnia 2019  13:41

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 kwietnia 2019  08:30