Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
23 kwietnia 2019 10:40
-
Kategoria zakupowa
Usługi sportowe, rekreacyjne, zdrowotne, hotelarskie, transportowe
-
Tytuł postępowania
Świadczenie usług rekreacyjno-sportowych w obiektach sportowych dla pracowników ZUS.
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
ul. Szamocka 3,5
01 - 748 Warszawa. -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/16/19
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
- 92.61.00.00-0 – usługi świadczone przez ośrodki sportowe (kod główny);
- 92.33.00.00-3 – usługi świadczone przez obiekty rekreacyjne(kod uzupełniający); -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
https://epuap.gov.pl/wps/myportal
-
Termin składania ofert
27 maja 2019 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy;
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy;
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania 01803e94-0d53-4faa-b927-e2198fa5b30b
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia02 maja 2019 09:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia28 maja 2019 08:25
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia12 czerwca 2019 13:00
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia17 lipca 2019 10:00
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
imię i nazwisko: Iwona Grabarczyk
stanowisko służbowe: Główny Specjalista
fax. +48 22 667 17 33/36, e-mail SekretariatDZP@zus.pl
godziny pracy: 08:00 – 15:00; -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia