Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
30 kwietnia 2019 14:15
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Naprawa wraz z malowaniem elewacji budynków C i D Inspektoratu ZUS w Tarnowskich Górach przy ul. Górniczej 4-8
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Zabrzu
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże, 18, 41-800 Zabrze
-
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
480000/271/1/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45410000-4 Tynkowanie
45443000-4 Roboty elewacyjne
45442100-8 Roboty malarskie
45262120-8 Wznoszenie rusztowań
45262600-7 Różne specjalne roboty budowlane
45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Oferty należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, I piętro, pok. 119 lub przesłać na adres Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze.
-
Termin składania ofert
16 maja 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Publiczne otwarcie ofert nastąpi 16.05.2019 r., o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego
w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, piętro IV, pok. 401.
Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest:
w sprawach formalno – prawnych:
Katarzyna Gansiniec, Stanowisko: Specjalista, nazwa jednostki organizacyjnej:, ZUS Oddział w Zabrzu, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, T: +48 (32) 277-86-43, E-mail: zabrze-zp@zus.pl
w sprawach przedmiotu zamówienia:
Bogusław Górny, Stanowisko: Starszy Specjalista, nazwa jednostki organizacyjnej: ZUS Oddział w Zabrzu, Wydział Administracyjno-Gospodarczy, T: +48 (32) 277-86-05
E-mail: zabrze-zp@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00 – 15:00 (pn.- pt.)
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia16 maja 2019 14:35
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia27 czerwca 2019 14:00
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania