Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
9 maja 2019 13:00
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont okresowy w budynkach O/ZUS Bydgoszcz przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B), I/ZUS Tuchola przy ul. Dworcowej 8 oraz I/ZUS Żnin przy ul. 700-lecia 37.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Bydgoszczy
-
Adres zamawiającego
ul. Św. Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz
-
Województwo
kujawsko-pomorskie
-
Numer postępowania
040000/271/III/2019/ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część I zamówienia Remont sanitariatów w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy
ul. M. Konopnickiej 18a (budynek B) – piętro I i parter.
Zakres robót: Branża budowlana: wykucie z muru ościeżnic stalowych, rozbiórka ścianki z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, skucie okładziny ściennej z płytek oraz posadzki z płytek na zaprawie cementowej, rozbiórka istniejących sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, uzupełnienie ścianek z cegieł grubości ¼ cegły lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej, uzupełnienie i wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, słupach i ościeżach, wykonanie sufitu podwieszonego jednowarstwowego na ruszcie metalowym, położenie gładzi gipsowej dwuwarstwowej na sufitach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem, licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej, wykonanie posadzek jednobarwnych z płytek na zaprawie klejowej, montaż ścianek łazienkowych z laminatu HPL z drzwiami, montaż regulowanych ościeżnic drewnianych, montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych z samozamykaczem oraz skrzydeł drzwiowych do ścianek z HPL, montaż blatów mineralno-akrylowych na płycie OSB, montaż poręczy stałej łukowej dla osób niepełnosprawnych oraz lustra z fazą, montaż umywalki wpuszczanej oraz umywalki dla osób niepełnosprawnych, montaż wc kompaktu stojącego z deską antybakteryjną oraz wc dla osoby niepełnosprawnej, montaż pisuaru. Branża sanitarna: demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego, rurociągu z PVC oraz rury wywiewnej blaszanej, wstawienie trójnika z tworzywa sztucznego, montaż rury wielowarstwowej, płukanie oraz próbę szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych, wykonanie jednowarstwowych izolacji rurociągów, montaż zaworów odcinających instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych, montaż tulei ochronnych przy przejściu przez przegrody budowlane, montaż rurociągów kanalizacyjnych o połączeniach wciskowych, montaż rur wywiewnych z PVC o połączeniu wciskowym, wykucie bruzd pionowych i poziomych, komplet badań fizykochemicznych i bakteriologicznych wody, demontaż baterii umywalkowej, pisuaru, umywalki oraz ustępu z miską fajansową, demontaż zaworu przelotowego, montaż zaworów czerpalnych ze złączką do węża, zwrotnych antyskażeniowych, odcinających do WC, odcinających z filtrem (przed bateriami), montaż baterii umywalkowych stojących, montaż czyszczaków z PVC kanalizacyjnych o połączeniach wciskowych, montaż wpustów ściekowych z tworzywa sztucznego, montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, ocynkowanej oraz przewodów elastycznych izolowanych, montaż wentylatorów łazienkowych, montaż akcesoriów łazienkowych. Branża elektryczna: mechaniczne wykonanie ślepych otworów w betonie oraz wykucie bruzd dla przewodów podtynkowych w betonie, zaprawianie bruzd, przygotowanie podłoża do mocowania opraw, przykręcenie do gotowego podłoża aparatów, montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych oraz puszek bakelitowych, podłączenie silników w obudowie normalnej kablami 2-żyłowymi aluminiowymi, montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z podłączeniem, wykonanie wymaganych pomiarów elektrycznych.
Część II zamówienia Wymiana wykładzin wraz z malowaniem pomieszczeń w budynku I/ZUS w Tucholi przy ul. Dworcowej 8.
Zakres robót: zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, demontaż listew przyściennych drewnianych i pcv, skucie luźnej i skruszałej posadzki cementowej, uzupełnienie posadzki cementowej – warstwą szybkoschnącą, warstwy wyrównujące samopoziomujące, szybkoschnące pod wykładziny, ułożenie nowej wykładziny homogenicznej wraz z cokolikami wywiniętymi na ścianę - posadzki z wykładziny homogenicznej pcv tarkett, kauczukowa elastyczna posiadająca zwiększoną odporność na ścieranie oraz właściwości antypoślizgowe, a także możliwość łatwej regeneracji powierzchni, obróbka wykończeń silikonem, kolor ustalony z Inwestorem w oparciu
o przedstawione przez Wykonawcę próbki kolorystki wykładzin (minimum 10 próbek kolorystycznych) – po wyborze Wykonawcy, zgrzewanie wykładzin rulonowych pcv, wymiana listew progowych, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania łącznie z poszpachlowaniem nierówności ścian, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi w kolorze białym starych tynków wewnętrznych – sufity, malowanie dwukrotne farbami szorowalnymi w kolorze jasnym ścian oraz ścian z okładziną z fizeliny (kolor wybrany po wyborze Wykonawcy z palety barw udostępnionej przez Wykonawcę), tapetowanie wraz z reperacją ścian, zabezpieczenie folią techniczną, dwukrotne malowanie farbą olejną
z oczyszczeniem podłoża rur instalacyjnych.
Część III zamówienia Wymiana wykładziny pcv na płytki gresowe wraz z malowaniem w pomieszczeniach nr 02 i 04 w piwnicy budynku I/ZUS w Żninie przy ul. 700-lecia 37.
Zakres robót: zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, skucie luźnej i skruszałej posadzki cementowej, uzupełnienie posadzki cementowej – warstwą szybkoschnącą, przygotowanie podłoża pod posadzki z płytek, ułożenie posadzki z płytek gresowych o dużej wytrzymałości, wykonanie cokolików z płytek gresowych o dużej wytrzymałości, kolor ustalony z Inwestorem
w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę próbki kolorystki płytek gresowych (minimum 10 próbek kolorystycznych) – po wyborze Wykonawcy, montaż listew progowych mosiężnych, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania łącznie z poszpachlowaniem nierówności ścian i sufitów, gruntowanie podłoży pionowych, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi w kolorze białym starych tynków wewnętrznych – sufity, malowanie dwukrotne farbami szorowalnymi w kolorze jasnym ścian (kolor wybrany po wyborze Wykonawcy z palety barw udostępnionej przez Wykonawcę), zabezpieczenie folią techniczną, demontaż i ponowny montaż regałów jezdnych i stacjonarnego, wymiana szyn jezdnych pod regały.
Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia.
Nie ogranicza się liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy.
Część I zamówienia
45000000–7 – Roboty budowlane
45300000–0 – Roboty instalacyjne w budynkach
45330000–9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000–3 – Roboty instalacyjne elektryczne
45317300–5 – Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331000–6 – Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200–5 – Roboty instalacyjne hydrauliczne
45211310–5 – Roboty budowlane w zakresie łazienek
45410000–4 – Tynkowanie
45442100–8 – Roboty malarskie
Część II zamówienia
45410000–4 – Tynkowanie
45442100–8 – Roboty malarskie
45432111–5 – Kładzenie wykładzin elastycznych
45432220–2 – Tapetowanie ścian
Część III zamówienia
45410000–4 – Tynkowanie
45442100–8 – Roboty malarskie
45431000–7 – Kładzenie płytek -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, sala nr 24 Dziennik Podawczy (parter budynku)
-
Termin składania ofert
29 maja 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami zostają wyznaczeni:
a) w sprawach przedmiotu zamówienia – Joanna Maleszyk, Ilona Wadzińska, Mirosława Czapiewska Wydział Administracyjno-Gospodarczy, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418309,
b) w sprawach formalno- prawnych – Jowita Ośmiałowska Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418308.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.05.2019 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 134 (I piętro).
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia24 maja 2019 07:24
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia29 maja 2019 14:56
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia01 lipca 2019 11:13
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia22 lipca 2019 14:41
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Jowita Ośmiałowska Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418308, zampubl_bydgoszcz@zus.pl
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia