Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    13 maja 2019  11:56

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii komórkowej i Internetu bezprzewodowego oraz zakup telefonów komórkowych i modemów mobilnego dostępu do Internetu

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/18/19

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    64212000-5
    32252000-4
    72400000-4
    32552410-4
    31712112-8

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    https://epuap.gov.pl/wps/myportal

  • Termin składania ofert

    3 czerwca 2019  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania - 4f83d48d-eb24-439a-ad4d-1e18e9675c0a

    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".

    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 maja 2019  14:10

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 maja 2019  08:57
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    Numer sekcji: IV.2.2
    Zamiast:
    Data: 03/06/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Powinno być:
    Data: 14/06/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Numer sekcji: IV.2.7
    Zamiast:
    Data: 03/06/2019
    Czas lokalny: 13:00
    Powinno być:
    Data: 14/06/2019
    Czas lokalny: 13:00

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    14 czerwca 2019  09:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 maja 2019  08:58

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 czerwca 2019  16:17
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    Numer sekcji: IV.2.2
    Zamiast:
    Data: 03/06/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Powinno być:
    Data: 19/06/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Numer sekcji: IV.2.7
    Zamiast:
    Data: 03/06/2019
    Czas lokalny: 13:00
    Powinno być:
    Data: 19/06/2019
    Czas lokalny: 13:00

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    19 czerwca 2019  09:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 czerwca 2019  16:22

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 czerwca 2019  15:55
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    Numer sekcji: III.1.3
    Zamiast:
    Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. dotyczące świadczenia usług telefonii komórkowej dla co najmniej 1000 numerów aktywnych w taryfie głosowej i wartości tej usługi niemniejszej niż 1 000 000,00 PLN z podatkiem VAT w okresie 24 miesięcy w sposób ciągły.
    Zamawiający uzna usługę wykonywaną, jeżeli była ona wykonywana dla co najmniej 1000 numerów aktywnych w taryfie głosowej, przez okres minimum 24 miesięcy w sposób ciągły a wartość wykonanej usługi wynosi niemniej niż 1 000 000,00 PLN z podatkiem VAT.
    Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej Wykonawca składa wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (co najmniej jednej usługi), z podaniem przedmiotu usługi, wartości, daty wykonania/wykonywania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana/jest wykonywana oraz załączeniem dowodów, określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
    W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –przedmiotowy warunek musi spełniać minimum jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
    W przypadku, gdy Wykonawca celem potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku polega na zdolnościach innych podmiotów, przedmiotowy warunek musi spełniać minimum jeden z tych podmiotów.
    Powinno być:
    Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. dotyczące świadczenia usług telefonii komórkowej dla co najmniej 1000 numerów aktywnych w taryfie głosowej i wartości tej usługi niemniejszej niż 1 000 000,00 PLN z podatkiem VAT w okresie 24 miesięcy w sposób ciągły.
    Zamawiający uzna usługę wykonywaną, jeżeli była ona wykonywana dla co najmniej 1000 numerów aktywnych w taryfie głosowej, przez okres minimum 24 miesięcy w sposób ciągły a wartość wykonanej usługi wynosi niemniej niż 1 000 000,00 PLN z podatkiem VAT.
    Wartość dostawy telefonów i modemów nie jest objęta warunkiem udziału w postępowaniu – w wartości usługi nie należy uwzględniać wartości dostawy.
    Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej Wykonawca składa wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (co najmniej jednej usługi), z podaniem przedmiotu usługi, wartości, daty wykonania/wykonywania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana/jest wykonywana oraz załączeniem dowodów, określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
    W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –przedmiotowy warunek musi spełniać minimum jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
    W przypadku, gdy Wykonawca celem potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku polega na zdolnościach innych podmiotów, przedmiotowy warunek musi spełniać minimum jeden z tych podmiotów.

    Numer sekcji: III.2.2
    Zamiast:
    1.Termin wykonania zamówienia: Usługi telekomunikacyjne będą świadczone po upływie 21 dni od dnia zawarcia Umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.10.2019 r., przez okres 36 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację usługi, w zależności które ze zdarzeń nastąpi pierwsze.
    2.Wykonawca w terminie 14 dni od zawarcia umowy dostarczy:
    2.1.4990 sztuk fabrycznie nowych telefonów komórkowych (91 kategorii I, 1269 kategorii II oraz 3630 kategorii II) oraz 100 sztuk fabrycznie nowych modemów mobilnego dostępu do Internetu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia;
    2.2.7650 szt. kart SIM (w tym nieaktywne 100 szt., które Zamawiający będzie mógł wykorzystać do aktywacji nowych numerów lub w przypadku utraty lub uszkodzenia karty SIM);
    3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze istotnych postanowień umowy zawartych w pkt. 9 SIWZ.
    Powinno być:
    1.Termin wykonania zamówienia: Usługi telekomunikacyjne będą świadczone po upływie 28 dni od dnia zawarcia Umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.10.2019 r., przez okres 36 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację usługi, w zależności które ze zdarzeń nastąpi pierwsze.
    2.Wykonawca w terminie 21 dni od zawarcia umowy dostarczy:
    2.1.4990 sztuk fabrycznie nowych telefonów komórkowych (91 kategorii I, 1269 kategorii II oraz 3630 kategorii III) oraz 100 sztuk fabrycznie nowych modemów mobilnego dostępu do Internetu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia;
    2.2.7650 szt. kart SIM (w tym nieaktywne 100 szt., które Zamawiający będzie mógł wykorzystać do aktywacji nowych numerów lub w przypadku utraty lub uszkodzenia karty SIM);
    3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze istotnych postanowień umowy zawartych w pkt. 9 SIWZ.

    Numer sekcji: IV.2.2
    Zamiast:
    Data: 03/06/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Powinno być:
    Data: 28/06/2019
    Czas lokalny: 09:00

    Numer sekcji: IV.2.7
    Zamiast:
    Data: 03/06/2019
    Czas lokalny: 13:00
    Powinno być:
    Data: 28/06/2019
    Czas lokalny: 13:00

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    28 czerwca 2019  09:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 czerwca 2019  16:02

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 czerwca 2019  09:53
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    Numer sekcji: IV.2.2
    Zamiast:
    Data: 03/06/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Powinno być:
    Data: 02/07/2019
    Czas lokalny: 12:00
    Numer sekcji: IV.2.7
    Zamiast:
    Data: 03/06/2019
    Czas lokalny: 13:00
    Powinno być:
    Data: 02/07/2019
    Czas lokalny: 15:00

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    2 lipca 2019  12:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 czerwca 2019  09:32

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 czerwca 2019  16:05

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 czerwca 2019  16:06
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    Numer sekcji: IV.2.2
    Zamiast:
    Data: 03/06/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Powinno być:
    Data: 03/07/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Numer sekcji: IV.2.7
    Zamiast:
    Data: 03/06/2019
    Czas lokalny: 13:00
    Powinno być:
    Data: 03/07/2019
    Czas lokalny: 12:00

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    3 lipca 2019  09:00

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 lipca 2019  13:27

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 lipca 2019  14:34