Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
31 maja 2019 11:49
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Gostyninie.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Płocku
-
Adres zamawiającego
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
280000/271/9/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45000000 Roboty budowlane
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. nr 211, I piętro
-
Termin składania ofert
24 czerwca 2019 11:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza
-
Dodatkowe informacje
1.Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00:
Magdalena Lewandowska
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
e-mail: ZAP_Plock@zus.pl
tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05
- w zakresie procedury
Tomasz Świątkowski tel. (24) 262 52 71 wew. 24-15 oraz Sławomir Kardaś tel. (24) 262 52 71 wew. 23-06
- w zakresie opisu przedmiotu zamówienia
2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.06.2019r. o godz. 12:00 w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, sala konferencyjna.
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia05 czerwca 2019 13:09
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-06-24, godzina: 11:30.
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-06-26, godzina: 10:00. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
26 czerwca 2019 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia05 czerwca 2019 13:10
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia28 czerwca 2019 08:22
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia04 lipca 2019 10:04
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia30 lipca 2019 10:31
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Magdalena Lewandowska, Zap_Plock@Zus.pl, tel. 24 262 52 71 wew. 25 05.
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia