Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
8 lipca 2019 12:25
-
Kategoria zakupowa
Dostawy mebli
-
Tytuł postępowania
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do obiektów Oddziału ZUS w Olsztynie
oraz podległych mu terenowych jednostek organizacyjnych -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Adres zamawiającego
Plac Konsulatu Polskiego 4
10-959 Olsztyn -
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Numer postępowania
230000/271/08/2019-ZAPV
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV- 39130000-2 Meble biurowe
Kod CPV- 39112000-0 Krzesła
Kod CPV – 39110000- 6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane i ich części
Kod CPV- 39132100-7 – szafy na akta
Kod CPV- 39121100-7 – biurka
Kod CPV - 44221230-6 – drzwi przesuwne
Kod CPV- 44112310-4 – ścianki działowe
Kod CPV- 39150000-8 – różne meble i wyposażenie -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w pomieszczeniach O/ZUS w Olsztynie, ul. 1 Maja 10, pokój numer 105.
-
Termin składania ofert
18 lipca 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia: 18.07.2019 r. o godzinie: 10:15 w Olsztynie, ul. 1 Maja 10, pok. 325, 10-118 Olsztyn.
2. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Anna Zalewska tel.: 89 521-24-52,
mail: zap_olsztyn@zus.pl ul. 1 Maja 10, pok. 105; 10–118 Olsztyn w godzinach od 7.00-15.00,
od poniedziałku do piątku.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia18 lipca 2019 11:47
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia05 września 2019 10:49
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia19 września 2019 10:37
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Sprawę prowadzi:
Anna Zalewska
Specjalista, Wieloosobowe stanowisko zamówień publicznych
T: 89 521-24-52, E: zap_Olsztyn@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami: 7.00-15.00 (pn.- pt.). -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia