Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    30 lipca 2019  11:55

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Remont okresowy w budynku II Oddziału ZUS w Łodzi - zadanie pn.: „Malowanie klatki schodowej oraz malowanie i wymiana wykładziny na korytarzach budynku B w Zduńskiej Woli ul. Kilińskiego 24”

  • Nazwa zamawiającego

    ODDZIAŁ II W ŁODZI

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola

  • Województwo

    łódzkie

  • Numer postępowania

    530000/272/3/2019/ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    45453000-7

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, pokój 235

  • Termin składania ofert

    27 sierpnia 2019  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej, o których mowa w Dziale VI ustawa z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.2018.1986 ze zm.) – Środki ochrony prawnej.
    Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
     administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa;
     inspektorem ochrony danych osobowych w Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa jest Pan Eryk Cegiełka, kontakt:
    1) listownie na adres:
    Pan Eryk Cegiełka
    Inspektor Ochrony Danych
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa
    2) przez e-mail: ODO@zus.pl
    3) przez formularz kontaktowy dostępny na Portalu Usług Elektronicznych.
     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Remont okresowy w budynku II Oddziału ZUS w Łodzi - zadanie pn.: „Malowanie klatki schodowej oraz malowanie i wymiana wykładziny na korytarzach budynku B w Zduńskiej Woli ul. Kilińskiego 24” prowadzonym przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, oznaczone znakiem: 530000/271/3/2019/ZAP, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
     odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.2018.1986 ze zm.), dalej „Ustawa;
     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
     obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
     w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
     posiada Pani/Pan:
    − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
    − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
    − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
     nie przysługuje Pani/Panu:
    − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
    ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
    *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 sierpnia 2019  08:10

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 września 2019  13:53

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 września 2019  11:15