Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    12 sierpnia 2019  13:30

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy mebli

  • Tytuł postępowania

    ZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, KRZESEŁ OBROTOWYCH I TAPICEROWANYCH NA POTRZEBY ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Gdańsku

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
    80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33

  • Województwo

    pomorskie

  • Numer postępowania

    100000/271/12/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    39130000-2 Meble biurowe
    39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    1) ofertę należy przesłać na adres:

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
    Zamówienia Publiczne
    ul. Chmielna 27/33
    80-748 Gdańsk

    lub

    2) dostarczyć osobiście, w zaklejonej kopercie i złożyć na Sali Obsługi Klienta (parter) – „Dziennik podawczy”- budynek Oddziału ZUS w Gdańsku ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk (czynne od godz. 08:00).

  • Termin składania ofert

    27 sierpnia 2019  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych określonych w art. 2 pkt 6 ustawy PZP:

    1) Część I zamówienia - meble biurowe
    2) Część II zamówienia - meble kancelaryjne
    3) Część III zamówienia - krzesła obrotowe i tapicerowane

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 sierpnia 2019  10:00

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 września 2019  13:45

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 października 2019  14:45

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 października 2019  11:45

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 października 2019  11:45

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 listopada 2019  14:45