Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    28 sierpnia 2019  10:54

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    "Zakup opieki serwisowej i rozszerzenie funkcjonalności urządzeń F5 BIG-IP", znak postępowania: TZ/271/30/19.

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/30/19

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiotem zamówienia jest :
    1) świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi opieki serwisowej czterech urządzeń F5 BIG-IP. Konfiguracja urządzeń objętych Usługą opisana jest w Załączniku nr 12 do Umowy;
    2) świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi opieki serwisowej oprogramowania objętego licencjami wskazanymi w Załączniku nr 12 do Umowy oraz licencjami wskazanymi w pkt 3;
    3) rozszerzenie funkcjonalności posiadanych urządzeń F5 BIG-IP poprzez zakup licencji BIG-IP DNS Max Module (Global Traffic Manager);
    4) zakup wersji laboratoryjnej licencji BIG-IP F5 VE;
    5) udzielanie konsultacji w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 100 godzin.
    Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
    50312000 - 5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego.


  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    https://epuap.gov.pl/wps/myportal

  • Termin składania ofert

    16 września 2019  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania: 8b1caa34-7e6c-443f-8f70-0a182741246a
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 września 2019  15:07

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 września 2019  15:13

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 września 2019  11:34

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 września 2019  11:38

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 października 2019  12:17
  • Zmiana dotyczy

    Termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Zmiana terminu składania ofert z: 07.10.2019 r. do godz. 09.00 na: 25.10.2019 r. do godz. 09.00.

    Zmiana terminu otwarcia ofert z: 07.10.2019 r. godz. 14.00 na: 25.10.2019 r. godz. 14.00.

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    25 października 2019  09:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 października 2019  12:19

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 października 2019  11:10

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 października 2019  11:12