Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    5 września 2019  14:06

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy samochodów, maszyn i urządzeń

  • Tytuł postępowania

    Zakup wraz z dostawą samochodu osobowo-ciężarowego typu 4+1 i osobowo-ciężarowego typu 5+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Koszalinie

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Koszalinie
    ul. Juliana Fałata 30
    75-434 Koszalin

  • Województwo

    zachodniopomorskie

  • Numer postępowania

    170000/271/19/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    34130000-7 - pojazdy silnikowe do transportu towarów
    34136000-9 - samochody półciężarowe

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Koszalinie
    ul. J. Fałata 30
    75-434 Koszalin
    pokój: 021 (parter)

  • Termin składania ofert

    13 września 2019  11:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są:
    - pani Barbara Wojtan,
    - pani Katarzyna Saporowska,
    w dniach (roboczych): od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, tel.: 94 348 55 14.
    Adres e¬mail Zamawiającego: zap_koszalin@zus.pl
    (w tytule proszę podać nr postępowania: 170000/271/19/2019-ZAP).

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 września 2019  15:22

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 września 2019  10:48

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 września 2019  10:57

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 września 2019  13:23

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 września 2019  15:14

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 października 2019  14:26

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 października 2019  13:05

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 października 2019  08:32