Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
16 września 2019 10:47
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Usługi serwisu tj. konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek w Oddziałach ZUS w Rzeszowie, Jaśle, Nowym Sączu i Tarnowie
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie al. Piłsudskiego 12 Rzeszów35-075
-
Województwo
podkarpackie
-
Numer postępowania
350000/271/05/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
- 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne
- 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
https://epuap.gov.pl/wps/myportal
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ, skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu -
Termin składania ofert
17 października 2019 10:00
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania: 9485a579-ecff-46b2-b5fd-a49cd995b0c0
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka
Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia02 października 2019 13:24
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia07 października 2019 11:16
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Treść zmiany
Na podstawie art.38 ust. 4 pzp Zamawiający dokonuje modyfikacji części I SIWZ ust 3. pkt. 3.1. WYSOKOŚĆ WADIUM który przyjmuje brzmienie:
,, Część 4 – Tarnów 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100):” -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
17 października 2019 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia15 października 2019 12:39
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia17 października 2019 09:27
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia24 października 2019 13:14
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia20 listopada 2019 12:59
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia22 listopada 2019 13:22
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia24 grudnia 2019 11:37
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Marek Momot
Starszy Inspektor
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Rzeszowie
Stanowisko ds. zamówień publicznych
35-075 Rzeszów, ul. Siemiradzkiego 8/2
tel. 17 867-52-84 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia