Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    15 października 2019  13:50

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Remont bieżący w budynkach O/ZUS Bydgoszcz

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Bydgoszczy

  • Adres zamawiającego

    ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz

  • Województwo

    kujawsko-pomorskie

  • Numer postępowania

    040000/271/VII/2019/ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiotem zamówienia jest „Remont bieżący w budynkach O/ZUS Bydgoszcz”.
    Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
    Część I zamówienia „Wymiana drzwi p.poż. w piwnicy budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 33”.
    Zakres robót: wymiana stolarki drzwiowej p.poż. w piwnicy; wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kategorii II z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach z cegieł lub betonu; malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych: na ścianach; malowanie dwukrotne olejne bez szpachlowania starych tynków wewnętrznych ścian; wywiezienie starych drzwi samochodami skrzyniowymi; wpięcie drzwi do systemu p.poż. przy udziale firmy serwisującej.

    Część II zamówienia „Malowanie korytarzy w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy
    ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B)”:
    Zakres robót: przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie z poszpachlowaniem sfalowań powierzchni tynku; malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych na ścianach – farba szorowalna w kolorze jasnym; zabezpieczenie folią techniczną; gruntowanie podłoży (powierzchni pionowych) preparatami.

    Część III zamówienia „Usunięcie szkód po zalaniu w budynku Inspektoratu ZUS w Nakle przy ul. Bohaterów 12a”.
    Zakres robót: demontaż skrzydła drzwiowego wraz z wyniesieniem, wykucie z muru ościeżnicy, montaż ościeżnicy regulowanej, montaż skrzydła drzwiowego wewnętrznego (w kolorze istniejącej stolarki drzwiowej w budynku), wymiana okuć stolarskich drzwiowych: klamka z szyldem oraz wkładka, uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej, położenie gładzi gipsowej dwuwarstwowej, dwukrotne malowanie farbami (w kolorze istniejącym) wraz z gruntowaniem ścian.

    Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia.
    Nie ogranicza się liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy.

    Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy):
    Cz. I zamówienia
    44221220-3 Drzwi przeciwpożarowe
    45410000-4 Tynkowanie
    45442100-8 Roboty malarskie
    Cz. II zamówienia
    45442100-8 Roboty malarskie
    Cz. III zamówienia
    45410000-4 Tynkowanie
    45421131-1 Instalowanie drzwi
    45442100-8 Roboty malarskie

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, sala nr 24 Dziennik Podawczy (parter budynku)

  • Termin składania ofert

    31 października 2019  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami zostają wyznaczeni:
    a) w sprawach przedmiotu zamówienia – Mirosława Czapiewska, Joanna Maleszyk Wydział Administracyjno-Gospodarczy, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418309,
    b) w sprawach formalno- prawnych – Jowita Ośmiałowska Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418308.
    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.10.2019 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 134 (I piętro).

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 października 2019  11:55

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 listopada 2019  11:10

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 listopada 2019  15:02

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 listopada 2019  08:23