Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
15 października 2019 13:50
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont bieżący w budynkach O/ZUS Bydgoszcz
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Bydgoszczy
-
Adres zamawiającego
ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz
-
Województwo
kujawsko-pomorskie
-
Numer postępowania
040000/271/VII/2019/ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiotem zamówienia jest „Remont bieżący w budynkach O/ZUS Bydgoszcz”.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część I zamówienia „Wymiana drzwi p.poż. w piwnicy budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 33”.
Zakres robót: wymiana stolarki drzwiowej p.poż. w piwnicy; wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kategorii II z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach z cegieł lub betonu; malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych: na ścianach; malowanie dwukrotne olejne bez szpachlowania starych tynków wewnętrznych ścian; wywiezienie starych drzwi samochodami skrzyniowymi; wpięcie drzwi do systemu p.poż. przy udziale firmy serwisującej.
Część II zamówienia „Malowanie korytarzy w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy
ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B)”:
Zakres robót: przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie z poszpachlowaniem sfalowań powierzchni tynku; malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych na ścianach – farba szorowalna w kolorze jasnym; zabezpieczenie folią techniczną; gruntowanie podłoży (powierzchni pionowych) preparatami.
Część III zamówienia „Usunięcie szkód po zalaniu w budynku Inspektoratu ZUS w Nakle przy ul. Bohaterów 12a”.
Zakres robót: demontaż skrzydła drzwiowego wraz z wyniesieniem, wykucie z muru ościeżnicy, montaż ościeżnicy regulowanej, montaż skrzydła drzwiowego wewnętrznego (w kolorze istniejącej stolarki drzwiowej w budynku), wymiana okuć stolarskich drzwiowych: klamka z szyldem oraz wkładka, uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej, położenie gładzi gipsowej dwuwarstwowej, dwukrotne malowanie farbami (w kolorze istniejącym) wraz z gruntowaniem ścian.
Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia.
Nie ogranicza się liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy.
Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy):
Cz. I zamówienia
44221220-3 Drzwi przeciwpożarowe
45410000-4 Tynkowanie
45442100-8 Roboty malarskie
Cz. II zamówienia
45442100-8 Roboty malarskie
Cz. III zamówienia
45410000-4 Tynkowanie
45421131-1 Instalowanie drzwi
45442100-8 Roboty malarskie -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, sala nr 24 Dziennik Podawczy (parter budynku)
-
Termin składania ofert
31 października 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami zostają wyznaczeni:
a) w sprawach przedmiotu zamówienia – Mirosława Czapiewska, Joanna Maleszyk Wydział Administracyjno-Gospodarczy, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418309,
b) w sprawach formalno- prawnych – Jowita Ośmiałowska Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418308.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.10.2019 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 134 (I piętro).
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia31 października 2019 11:55
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia15 listopada 2019 11:10
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia22 listopada 2019 15:02
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia28 listopada 2019 08:23
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Jowita Ośmiałowska Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, w dni robocze tel. 52 3418308, email: zampubl_bydgoszcz@zus.pl
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia