Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
25 listopada 2019 16:00
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Zakup serwisu pogwarancyjnego urządzeń aktywnych LAN/WAN wraz z osprzętem i oprogramowaniem
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/54/18
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
50312600-1 Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji
50312300-8 Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych
72267100-0 Konserwacja oprogramowania technologii informacji
72267200-1 Naprawa oprogramowania technologii informacji -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Link do ePUAP - https://epuap.gov.pl/wps/myportal.
-
Termin składania ofert
30 grudnia 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania: 07186ee3-b906-4f01-9c46-3488ec622e8e
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia24 grudnia 2019 09:34
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia24 grudnia 2019 09:57
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania ofert z: 30.12.2019 r. do godz. 10.00 na: 15.01.2020 r. do godz. 10.00
Zmiana terminu otwarcia ofert z: 30.12.2019 r. o godz. 13.00 na: 15.01.2020r. o godz. 13.00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
15 stycznia 2020 10:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia31 grudnia 2019 10:00
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Treść zmiany
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji:
Sekcja VI.3 Informacje dodatkowe
Zamiast:
IV. Informacje o złożeniu oświadczeń lub dokumentów przez Wykonawcę, którego oferta - odpowiednio dla każdej części
Powinno być:
IV. Informacje o złożeniu oświadczeń lub dokumentów przez Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, znajdują się w sekcji II.2.14 ogłoszenia - odpowiednio dla każdej części. -
Szczegóły zmiany
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia14 stycznia 2020 11:00
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania ofert z: 15.01.2020 r. do godz. 10.00 na: 24.01.2020 r. do godz. 10.00
Zmiana terminu otwarcia ofert z: 15.01.2020 r. o godz. 13.00 na: 24.01.2020r. o godz. 13.00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
24 stycznia 2020 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia14 stycznia 2020 11:13
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia23 stycznia 2020 11:36
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia23 stycznia 2020 11:39
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania ofert z: 24.01.2020 r. do godz. 10.00 na: 07.02.2020 r. do godz. 10.00
Zmiana terminu otwarcia ofert z: 24.01.2020 r. o godz. 13.00 na: 07.02.2020r. o godz. 13.00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
7 lutego 2020 10:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia06 lutego 2020 13:51
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania ofert z: 07.02.2020 r. do godz. 10.00 na: 25.02.2020 r. do godz. 10.00
Zmiana terminu otwarcia ofert z: 07.02.2020 r. o godz. 13.00 na: 25.02.2020r. o godz. 13.00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
25 lutego 2020 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia06 lutego 2020 13:52
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia20 lutego 2020 14:21
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia20 lutego 2020 14:26
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Zmiana terminu składania ofert z: 25.02.2020 r. do godz. 10:00 na: 03.03.2020 r. do godz. 09:00
Zmiana terminu otwarcia ofert z: 25.02.2020 r. o godz. 13.00 na: 03.03.2020r. o godz. 13.00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
3 marca 2020 09:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia02 marca 2020 15:38
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 marca 2020 13:26
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia13 marca 2020 12:26
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia18 czerwca 2020 13:31
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia02 lipca 2020 12:33
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia03 sierpnia 2020 14:54
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Mariola Twarowska
mariola.twarowska@zus.pl
tel. +48 22 665-15-43 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia