Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    28 listopada 2019  08:25

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej na wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji parteru budynku I Oddziału ZUS w Łodzi, przy ul. Zamenhofa 2.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS I Oddział w Łodzi

  • Adres zamawiającego

    ul. Zamenhofa 2
    90-431 Łódź

  • Województwo

    łódzkie

  • Numer postępowania

    210000/271/11/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Główny kod:
    71242000-6
    Dodatkowe kody:
    71248000-8

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, parter, stanowisko - dziennik podawczy

  • Termin składania ofert

    19 grudnia 2019  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
    Pani Ewa Adamczyk, tel. 42 638 29 65,
    Pani Elżbieta Kubiak, tel. 42 638 27 40
    adres e-mail: Zamowienia_Lodz1@zus.pl
    faks 42 637 52 91.
    Miejsce i termin otwarcia ofert:
    ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B
    dnia 19.12.2019 r. o godz. 13:30.

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 grudnia 2019  10:13

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 lutego 2020  09:00