Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
28 listopada 2019 13:38
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Wymiana stolarki drzwiowej na automatyczną w Oddziale ZUS w Koszalinie przy ul. Fałata 30
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Koszalinie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
ul. Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin -
Województwo
zachodniopomorskie
-
Numer postępowania
170000/271/61/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45 00 00 00-7 Roboty budowlane
45 21 00 00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45 42 11 00-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45 45 31 00-8 Roboty renowacyjne
45 44 21 00-8 Roboty malarskie
45 31 21 00-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45 31 11 00-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45 31 43 10-7 Układanie kabli
45 31 51 00-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
31 21 11 00-9 Tablice do aparatury elektrycznej -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
ul. Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin
pok. 021 (parter) -
Termin składania ofert
13 grudnia 2019 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są:
- pani Barbara Wojtan,
- pani Katarzyna Saporowska,
w dniach (roboczych): od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, tel.: 94 348 55 14.
Adres e¬mail Zamawiającego: zap_koszalin@zus.pl
(w tytule proszę podać nr postępowania : 170000/271/61/2019-ZAP).
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia06 grudnia 2019 08:50
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia13 grudnia 2019 13:36
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia07 stycznia 2020 13:49
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia15 stycznia 2020 12:44
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są:
- pani Barbara Wojtan,
- pani Katarzyna Saporowska,
w dniach (roboczych): od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, tel.: 94 348 55 14.
Adres e¬mail Zamawiającego: zap_koszalin@zus.pl
(w tytule prosimy podać nr postępowania : 170000/271/61/2019-ZAP). -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia