Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    2 stycznia 2020  13:11

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    USŁUGI SPRZĄTANIA W III ODDZIALE ZUS W WARSZAWIE

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS III Oddział w Warszawie

  • Adres zamawiającego

    ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    550000/271/2/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    90910000 – 9 usługi sprzątania
    90911200 – 8 usługi sprzątania budynków
    90919200 – 4 usługi sprzątania biur
    90610000 – 6 usługi sprzątania i zamiatania ulic
    90620000 – 9 usługi odśnieżania
    90630000 – 2 usługi usuwania oblodzeń
    90911300 – 9 usługi czyszczenia okien
    90914000 – 7 usługi sprzątania parkingów
    98312000 – 3 usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
    77310000 – 6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
    77314100 – 5 usługi w zakresie trawników

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
    https://epuap.gov.pl/wps/myportal

  • Termin składania ofert

    24 stycznia 2020  10:30

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania - 5a4d04ed-d4ea-4148-b81b-93a2d544385f
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie przekazania.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 stycznia 2020  07:56

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 stycznia 2020  11:36

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 stycznia 2020  12:57

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 stycznia 2020  14:10
  • Zmiana dotyczy

    Termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Termin składania ofert
    było: 24.01.2020 r., godz. 10:30
    jest: 30.01.2020 r., godz. 10:30

    Termin otwarcia ofert
    było: 24.01.2020 r., godz. 12:00
    jest: 30.01.2020 r., godz. 13:30

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    30 stycznia 2020  10:30

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 stycznia 2020  13:22

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 marca 2020  10:08

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 marca 2020  10:22