Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
31 stycznia 2020 11:32
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Serwis drukarek wielobarwnych Xerox XC1000 i Xerox 770
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3,5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/85/19
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Dla części A i B zamówienia 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ, skompresowaną do jednego pliku archiwum zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
-
Termin składania ofert
11 marca 2020 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania e0f940e4-e89c-46f9-a9f1-b487f6037470
2. Klucz publiczny zamieszczony jest w folderze "Siwz na stronie 85-19"
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło „C", piętro I, Sala narad - pok. 135, o godzinie 13:00.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia03 marca 2020 10:20
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia03 marca 2020 11:04
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Numer sekcji: IV.2.2 - Termin składania ofert
dotyczy A i B zamówienia
Było:
11.03.2020 r. godz. 09:00
Jest:
17.03.2020 r. godz. 10:00
Numer sekcji: IV.2.7 - Warunki otwarcia ofert
dotyczy A i B zamówienia
Było:
11.03.2020 r. godz. 13:00
Jest
17.03.2020 r. godz. 13:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
17 marca 2020 10:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia16 marca 2020 17:17
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Numer sekcji: IV.2.2. Termin składania ofert
dotyczy A i B zamówienia
Było:
17.03.2020 r godz. 10:00
Jest:
25.03.2020 r. godzi. 10:00
Numer sekcji: IV.2.7. - Warunki otwarcia ofert
dotyczy A i B zamówienia
Było:
17.03.2020 r. godz. 13:00
Jest:
25.03.2020 r. godz. 13:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
25 marca 2020 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia16 marca 2020 17:22
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia26 marca 2020 11:04
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia13 lipca 2020 12:47
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia24 lipca 2020 08:48
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Agnieszka Rogulska
tel. 22 667-17-16
e-mail: a.rogulska@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia