Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    21 lutego 2020  12:20

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usług wsparcia eksploatacji i utrzymania Kompleksowego Systemu Informatycznego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (KSI ZUS).

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/65/19

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    72315000-6 Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Link do ePUAP - https://epuap.gov.pl/wps/myportal

  • Termin składania ofert

    8 kwietnia 2020  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego:
    1) w związku z możliwością pojawienia się istotnego nowego obszaru KSI do utrzymania przez zewnętrznego wykonawcę (np. wskutek dużych projektów legislacyjnych bądź zmian architektonicznych i technologicznych – np. KSI 2.0) przewiduje się udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług tj. przekazania do utrzymania wykonawcy usług podobnych lub tożsamych w zakresie Usług aplikacyjnych IT, Usług biznesowych, utrzymania podobnych Narzędzi i Procesów utrzymania IT, Usług serwisowych określonych w Metrykach Usług Wykonawcy wskazanych w Załącznikach 6-8 do wzoru umowy a także Usług dodatkowych określonych w Załączniku 12 do wzoru umowy i pełnienia, do wszystkich zleconych usług, roli Integratora KSI na zasadach określonych w Załączniku 10 do wzoru umowy;
    2) w przypadku gdy prognozy dotyczące wydatkowania środków na usługi objęte Umową wskazują na możliwość wyczerpania łącznej kwoty wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu realizacji Umowy, określonej w art. 7 ust. 3 wzoru umowy, przed upływem terminu na jaki została zawarta Umowa, Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu tożsamych usług tj. w zakresie Usług aplikacyjnych IT, Usług biznesowych, utrzymania podobnych Narzędzi i Procesów utrzymania IT, Usług serwisowych określonych w Metrykach Usług Wykonawcy wskazanych w Załącznikach 6-8 do wzoru umowy, a także Usług dodatkowych określonych w Załączniku 12 do wzoru umowy i pełnienia, do wszystkich zleconych usług, roli Integratora KSI na zasadach określonych w Załączniku 10 do wzoru umowy.
    Zamówienie w zakresie usług podobnych lub tożsamych będzie odbywać się na zasadach jak w zamówieniu podstawowym określonych odpowiednio w załącznikach do wzoru umowy.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania: d60030ee-5861-411c-872f-8ff955fa70a9
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Wniesione odwołania dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 marca 2020  15:00