Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
26 lutego 2020 14:42
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Usługi konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach I Oddziału ZUS w Warszawie.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
Ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
440000/271/2/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
50750000-7 Usługi w zakresie konserwacji wind
50531400-0 Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
I Oddział ZUS w Warszawie, ul. Senatorska 6/8 w Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych (wejście od ul. Miodowej 5 pok. 2,3 lub 14)
-
Termin składania ofert
6 marca 2020 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 6
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów
-
Dodatkowe informacje
Postępowanie prowadzone zgodnie z procedurą, o której mowa w art. 24 aa ustawy Pzp.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 marca 2020 15:11
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia06 marca 2020 13:47
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia27 marca 2020 16:11
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia06 kwietnia 2020 10:13
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Tomasz Niedziela,
tomasz.niedziela@zus.pl
22 538-26-78
Olga Górska
olga.gorska@zus.pl
22 538-22-45 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia