Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    3 kwietnia 2020  12:26

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy samochodów, maszyn i urządzeń

  • Tytuł postępowania

    Zakup wraz z dostawą 2 szt. samochodów:
    część I - samochód osobowy, szt. 1;
    część II - samochód osobowo-ciężarowy 2+1, szt. 1;
    na potrzeby Oddziału w Pile.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Pile

  • Adres zamawiającego

    ul. Dr. Drygasa 7, 64 - 920 Piła

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    270000/271/1/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 2 szt. samochodów – samochodu osobowego oraz samochodu osobowo-ciężarowego 2+1.

    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:

    część I zamówienia – zakup i dostawa samochodu osobowego - szt.1;
    Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
    34110000-1 Pojazdy osobowe

    część II zamówienia – zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 2+1, szt. 1;
    Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
    34100000-8 Pojazdy silnikowe

    Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia.
    Szczegółowy opis zamówienia dla każdej z części stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
    Warunki realizacji zawarte zostały we Wzorze umowy.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    siedzibie Oddziału ZUS w Pile, ul. Dr. Drygasa 5, budynek B, Kancelaria ogólna

  • Termin składania ofert

    30 kwietnia 2020  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    W związku z obecną sytuacją związaną z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz przyjętymi u Zamawiającego środkami, m.in. 3-dniową kwarantanną na wpływające dokumenty (dokumenty będą obsługiwane przez Kancelarię dopiero po upływie 3 dni od ich złożenia) uprzejmie prosimy o odpowiednie wcześniejsze składanie ofert (na co najmniej pełne 3 dni przed wyznaczonym terminem).

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 kwietnia 2020  08:38

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 kwietnia 2020  08:04