Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    9 kwietnia 2020  16:39

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy inne

  • Tytuł postępowania

    Zakup i dostawa systemu druku wielobarwnego cyfrowego

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/11/20

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    42991200-1 Maszyny drukarskie

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć z uwzględnieniem postanowień pkt 1.5.3. Siwz:
    1) w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w Warszawie ul. Szamocka 3, 5, lub
    2) w formie elektronicznej za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

  • Termin składania ofert

    6 maja 2020  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania -3eb0fe94-2588-4fcf-a8e6-8cadea93ae62
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 kwietnia 2020  13:44
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    Numer sekcji: IV
    Punkt: 1.2
    Było:
    Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta sześćdziesiąt pięć złotych).
    Jest:
    Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    6 maja 2020  10:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 kwietnia 2020  13:46

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 maja 2020  14:50

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 maja 2020  14:54

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 maja 2020  15:32

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 czerwca 2020  14:07