Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    16 kwietnia 2020  14:30

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usług sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w Oddziale w Ostrowie Wielkopolskim.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Ostrowie Wielkopolskim

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Ostrowie Wielkopolskim
    ul. Wysocka 1b
    63-400 Ostrów Wielkopolski

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    260000/271/08/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    1. Główny kod CPV: 90910000-9 - usługi sprzątania.
    2. Dodatkowe kody CPV:
    90911200-8 - usługi sprzątania budynków,
    90919200-4 - usługi sprzątania biur,
    90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic,
    90620000-9 - usługi odśnieżania,
    90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń,
    90911300-9 - usługi czyszczenia okien,
    90914000-7 - usługi sprzątania parkingów,
    77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem dedykowanego formularza, służącego do złożenia, zmiany i wycofania oferty dostępnego na ePUAP (adres: https://epuap.gov.pl) oraz udostępnionego na miniPortalu (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl).

  • Termin składania ofert

    20 maja 2020  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania (miniPortal): 7cb1163e-9059-4d91-863b-cf1d8d7d3e17
    2. Klucz publiczny został dołączony do pliku, zawierającego Specyfikację istotnych warunków zamówienia.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 kwietnia 2020  10:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 maja 2020  19:00

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 maja 2020  10:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    02 lipca 2020  14:30