Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
16 kwietnia 2020 14:30
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Świadczenie usług sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w Oddziale w Ostrowie Wielkopolskim.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Ostrowie Wielkopolskim
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Wysocka 1b
63-400 Ostrów Wielkopolski -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
260000/271/08/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1. Główny kod CPV: 90910000-9 - usługi sprzątania.
2. Dodatkowe kody CPV:
90911200-8 - usługi sprzątania budynków,
90919200-4 - usługi sprzątania biur,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic,
90620000-9 - usługi odśnieżania,
90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń,
90911300-9 - usługi czyszczenia okien,
90914000-7 - usługi sprzątania parkingów,
77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem dedykowanego formularza, służącego do złożenia, zmiany i wycofania oferty dostępnego na ePUAP (adres: https://epuap.gov.pl) oraz udostępnionego na miniPortalu (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl).
-
Termin składania ofert
20 maja 2020 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania (miniPortal): 7cb1163e-9059-4d91-863b-cf1d8d7d3e17
2. Klucz publiczny został dołączony do pliku, zawierającego Specyfikację istotnych warunków zamówienia.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia24 kwietnia 2020 10:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia06 maja 2020 19:00
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia21 maja 2020 10:00
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia02 lipca 2020 14:30
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia20 lipca 2020 15:00
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
W kwestiach:
1. dotyczących przedmiotu zamówienia: Artur Jaźwiec, e-mail: artur.jazwiec@zus.pl, tel. +48 627357130,
2. proceduralnych: Wojciech Koźmiński, e-mail: Wojciech.Kozminski@zus.pl, tel. +48 627357286. -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia