Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    20 kwietnia 2020  11:05

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usług sprzątania obiektów i terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych w II Oddziale ZUS w Poznaniu i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS II Oddział w Poznaniu

  • Adres zamawiającego

    ul. Starołęcka 31
    61-361 Poznań
    T: +48 61 874 53 00
    F: +48 61 877 28 50

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    540000/271/7/2019-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    90910000-9 Usługi sprzątania.
    90911200-8 Usługi sprzątania budynków
    90919200-4 Usługi sprzątania biur
    90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
    90620000-9 Usługi odśnieżania
    90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
    90911300-9 Usługi czyszczenia okien
    90914000-7 Usługi sprzątania parkingów
    77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami do niej za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

    Link za pośrednictwem, którego Wykonawca może złożyć ofertę: https://epuap.gov.pl/wps/myportal/, a także https://miniportal.uzp.gov.pl/

    Identyfikator postępowania: 3a69367d-2d73-44cc-92d9-0cfcd32d0af3

  • Termin składania ofert

    26 maja 2020  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    1. Osoba wyznaczona do kontaktów z Wykonawcami:
    Agnieszka Wiśniewska
    adres e-mail: zap_poznan2@zus.pl
    tel. +48 61 874 53 00
    2. Klucz publiczny stanowi załącznik do SIWZ.
    3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    4. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
    5. Identyfikator postępowania: 3a69367d-2d73-44cc-92d9-0cfcd32d0af3

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 maja 2020  12:20

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 maja 2020  07:16

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 maja 2020  14:19

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 czerwca 2020  12:36