Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
24 kwietnia 2020 12:49
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Studium wykonalności w zakresie doprowadzenia budynku
przy ul. Jana Matejki 22 w Szczecinie do stanu technicznego zgodnego z przepisami budowlanymi i przeciwpożarowymi oraz standardami obowiązującymi w ZUS -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Adres zamawiającego
ul. J. Matejki 22, 70-530 Szczecin
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Numer postępowania
271/PN/U/5/ZAP/2020
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
7124100-9 studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ za pośrednictwem Formularza do złożenia , zmiany , wycofania oferty dostępne na ePUAP i i udostępnionego również na miniPortalu. Link do ePUAP - https://epuap.gov.pl/wps/myportal
-
Termin składania ofert
2 czerwca 2020 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania: ba853ff3-3648-420e-9265-55a6b70dbe01
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia03 czerwca 2020 10:01
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia03 lipca 2020 12:11
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia11 sierpnia 2020 13:38
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Ireneusz Tymanowski, tel. 91 459 65 78
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia