Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    28 kwietnia 2020  11:20

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Sprzątanie i utrzymanie czystości wewnątrz obiektów oraz całoroczne utrzymanie terenów zielonych i utwardzonych w Oddziale ZUS w Gdańsku i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Gdańsku

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Gdańsku
    ul. Chmielna 27/33
    80-748 Gdańsk

  • Województwo

    pomorskie

  • Numer postępowania

    100000/271/8/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    90911100-7; 90919100-3; 90916000-1; 90610000-1; 77310000-6

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Miejsce składania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal

  • Termin składania ofert

    3 czerwca 2020  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Pzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 maja 2020  07:55

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 maja 2020  09:45

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 maja 2020  07:40

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 maja 2020  07:15

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 maja 2020  07:10

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 maja 2020  07:15

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 maja 2020  13:10

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 maja 2020  07:45

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 maja 2020  08:15
  • Zmiana dotyczy

    Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

  • Treść zmiany

    Numer sekcji: II.1.2
    Zamiast:
    90919200
    Powinno być:
    90911200
    Numer sekcji: II.1.2
    Zamiast:
    90911100
    90919100
    90916000
    90610000
    77310000
    Powinno być:
    90919200
    90911300
    90911100
    90919100
    90916000
    90921000
    90610000
    90914000
    90620000
    90630000
    77310000
    Numer sekcji: Nagłówek
    Zamiast:
    Polska-Gdańsk: Usługi sprzątania biur
    Powinno być:
    Polska-Gdańsk: Usługi sprzątania budynków

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    3 czerwca 2020  10:00

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 czerwca 2020  07:20

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    22 czerwca 2020  12:15

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 lipca 2020  12:00

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 lipca 2020  09:30