Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
13 maja 2020 10:30
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Modernizacja dachu na budynkach O/ZUS Chrzanów, ul. Oświęcimska 12 i 14
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Chrzanowie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów
-
Województwo
małopolskie
-
Numer postępowania
070000/271/2/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45261213-0
45262100-2 -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie ZUS Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14:
1) osobiście: miejsce składania – siedziba Oddziału w Chrzanowie przy ul. Oświęcimskiej 14, dziennik podawczy – parter, sektor A;
lub
2) drogą pocztową na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów -
Termin składania ofert
29 maja 2020 14:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
W związku z obecną sytuacją związaną z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczeniem COVID-19 oraz przyjętymi u Zamawiającego środkami, m.in. 1-dniową kwarantanną na wpływające dokumenty dostarczane przez Pocztę Polską oraz kurierów (dokumenty będą obsługiwane przez kancelarię dopiero po upływie 1 dnia od ich złożenia), uprzejmie prosimy o odpowiednio wcześniejsze składanie ofert (na co najmniej pełny 1 dzień przed wyznaczonym terminem tj. do 27.05.2020 r.)
Jednodniowa kwarantanna nie obejmuje dokumentów składanych na dziennik podawczy.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia29 maja 2020 14:50
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia22 czerwca 2020 14:05
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia10 lipca 2020 12:05
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Tomasz Bolek, tomasz.bolek@zus.pl , 32 624-54-62
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia