Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    15 maja 2020  10:30

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Modernizacja oświetlenia ewakuacyjnego w budynku O/ZUS Bydgoszcz przy ul. Św. Trójcy 33

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Bydgoszczy

  • Adres zamawiającego

    ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz

  • Województwo

    kujawsko-pomorskie

  • Numer postępowania

    040000/271/V/2020/ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja oświetlenia ewakuacyjnego w budynku O/ZUS Bydgoszcz przy ul. Św. Trójcy 33.
    Zakres robót: W celu modernizacji oświetlenia ewakuacyjnego należy wykonać następujące prace: demontaż i utylizacja istniejącego systemu oświetlenia awaryjnego, montaż nowoprojektowanego systemu (wymiana okablowania zasilającego 230V AC oprawy ewakuacyjne i awaryjne – trasy kablowe w budynku prowadzone natynkowo w listwach, montaż tras okablowania monitoringu opraw –wspólne trasy kablowe wraz z zasilaniem, rozbudowa istniejących rozdzielni elektrycznych o dodatkowe zabezpieczenia w celu zasilania nowoprojektowanych opraw, montaż centrali monitorującej oraz komputera do przygotowywania raportów, montaż opraw ewakuacyjnych oraz awaryjnych, montaż trasy kablowej UTP łączącej centralę monitoringu wraz z komputerem PC), adresowanie urządzeń w systemie, wykonanie pomiarów elektrycznych, testów i sprawdzeń, programowanie i uruchomienie systemu, szkolenie obsługi, opracowanie dokumentacji powykonawczej, wykonanie robót międzybranżowych.
    Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy):
    45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
    45442100-8 – Roboty malarskie
    31518200-2 – Oświetlenie awaryjne

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz sala nr 24 – Dziennik Podawczy (parter budynku). Zamawiający informuje, że oferty dostarczane przez Pocztę Polską oraz kurierów poddane będą obowiązkowej jednodniowej kwarantannie, wobec czego należy złożyć ofertę w terminie umożliwiającym poddanie jej kwarantannie przed otwarciem.

  • Termin składania ofert

    2 czerwca 2020  13:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.06.2020 r. o godz. 13.30 w siedzibie Zamawiającego ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, sala nr 027 – wejście do budynku od strony bocznej Oddziału ZUS – wejście drogą ewakuacyjną.
    Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami zostają wyznaczeni:
    w sprawach przedmiotu zamówienia – Mirosława Czapiewska, Ilona Wadzińska, Wydział Administracyjno-Gospodarczy, w dni robocze w godz. 7.00-15.00, tel. 52 3418309,
    w sprawach formalno- prawnych – Jowita Ośmiałowska Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418308.
    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 czerwca 2020  10:23

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 lipca 2020  13:08

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 sierpnia 2020  09:22