Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    4 czerwca 2020  14:27

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usług serwisu i konserwacji urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach oraz podległych jednostek terenowych.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Lublinie

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36 i 38C, 20-601 Lublin

  • Województwo

    lubelskie

  • Numer postępowania

    200000/271/07/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    50300000-8, 50310000-1, 50323000-5, 30124000-4, 30125000-1

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Oferty należy składać elektronicznie lub papierowo w terminie do dnia 16.06.2020 r. godz. 10:00.
    Oferty składane papierowo należy dostarczyć osobiście, poprzez posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 38C, 20-601 Lublin, piętro IV, pok. 406. Uwaga: W związku z obecną sytuacją związaną z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz przyjętymi u Zamawiającego środkami bezpieczeństwa i ochrony: wszystkie dokumenty w tym złożone oferty 1-dniowej kwarantannie (dokumenty można złożyć tylko w specjalnie przygotowanych pojemnikach umieszczonych przy wejściu do budynku 38C w godzinach od 8.00 do 15.00 i one są obsługiwane przez Kancelarię dopiero po upływie 1 dnia od ich złożenia). Prosimy o odpowiednie wcześniejsze składanie ofert (na co najmniej pełne 1 dnia przed wyznaczonym terminem).
    Oferty składane elektronicznie: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty/wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal.

  • Termin składania ofert

    16 czerwca 2020  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) i pkt 7) ustawy Pzp

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje



    1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej, e-mail: ZAP_Lublin@zus.pl
    2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert na adres e-mail.
    3. Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej: http://www.zus.pl/o-zus/zamowienia-publiczne.
    4. Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na dwie następujące części:
    1) Część 1 – „Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów do gabinetów lekarskich i poczekalni w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1a do SIWZ.
    2) Część 2 – „Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów do gabinetów lekarskich i poczekalni w budynku Inspektoratu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Radzyniu Podlaskim”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1b do SIWZ.
    5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.06.2020 r. o godzinie 12:00. Miejsce otwarcia ofert: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie; ul Tomasza Zana 38C, 20- 601 Lublin; ZAP, piętro IX pokój nr 918;
    6. Otwarcie ofert jest jawne.

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 czerwca 2020  13:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 czerwca 2020  11:36