Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    10 czerwca 2020  10:44

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Zakup i montaż dźwigu osobowego w Inspektoracie ZUS Dąbrowa Górnicza.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Sosnowcu

  • Adres zamawiającego

    ul. Partyzantów 1
    41-200 Sosnowiec

  • Województwo

    śląskie

  • Numer postępowania

    380000/271/05/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
    45313100-5 – Instalowanie wind
    45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
    45453000-7 – roboty remontowe i renowacyjne
    50750000-7 – usługi w zakresie konserwacji wind

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Sosnowcu
    ul. Partyzantów 1
    41-200 Sosnowiec

  • Termin składania ofert

    26 czerwca 2020  14:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia takich zamówień

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

  • Dodatkowe informacje

    1. Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami, w godz. 8.00-14.00, upoważniony jest – Sebastian Solarz – Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, tel. 32 368-32-03, fax: 32 368 33 99; mail: zap_sosnowiec@zus.pl
    2. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed terminem złożenia oferty przeprowadził oględziny obiektu na terenie którego będą prowadzone prace.
    3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.06.2020r. o godz. 14:30 w siedzibie Zamawiającego
    tj. Sosnowiec ul. Partyzantów 1, pok. 316, III piętro.
    4. Zamawiający zaleca złożenie oferty w siedzibie Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, tj. do dnia 25.06.2020r. aby umożliwić przekazanie jej do kwarantanny przed upływem terminu na otwarcie ofert. Z uwagi na obowiązujący na terenie kraju stan epidemii, wprowadzony zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1239 ze zm.) w okresie trwania stanu zagrożenia epidemicznego kwarantannie poddawana jest cała korespondencja wpływająca do Zamawiającego w tym także oferty przetargowe.

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 czerwca 2020  11:42

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 lipca 2020  12:07

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 sierpnia 2020  13:05