Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    16 czerwca 2020  13:09

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Remont pomieszczeń biurowych oraz malowanie sanitariatów i ciągów komunikacyjnych w Inspektoracie ZUS w Augustowie

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Białymstoku

  • Adres zamawiającego

    ul. Młynowa 29
    15-404 Białystok

  • Województwo

    podlaskie

  • Numer postępowania

    010000/271/4/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych;
    45442100-8 – Roboty malarskie

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Sala Obsługi Klienta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, parter, stanowisko nr 3

  • Termin składania ofert

    2 lipca 2020  12:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemy zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    1. Zamawiający zaleca złożenie oferty w siedzibie Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, tj. do dnia 01.07.2020 r. aby umożliwić przekazanie jej do kwarantanny przed upływem terminu na otwarcie ofert. Z uwagi na obowiązujący na terenie kraju stan epidemii, wprowadzony zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1239 ze zm.) w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2. W okresie trwania stanu zagrożenia epidemicznego kwarantannie poddawana jest cała korespondencja wpływająca do Zamawiającego w tym także oferty przetargowe.
    2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2 lipca 2020 r., w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godzinie 12:30;
    3. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Mirosław Sienkiewicz tel. 85 74 86 444, Andrzej Wiśniewski, Tomasz Łukaszuk tel. 85 74 86 748;

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    02 lipca 2020  14:42

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    14 lipca 2020  14:11