Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
16 czerwca 2020 13:09
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont pomieszczeń biurowych oraz malowanie sanitariatów i ciągów komunikacyjnych w Inspektoracie ZUS w Augustowie
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Białymstoku
-
Adres zamawiającego
ul. Młynowa 29
15-404 Białystok -
Województwo
podlaskie
-
Numer postępowania
010000/271/4/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych;
45442100-8 – Roboty malarskie -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Sala Obsługi Klienta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, parter, stanowisko nr 3
-
Termin składania ofert
2 lipca 2020 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemy zakupów.
-
Dodatkowe informacje
1. Zamawiający zaleca złożenie oferty w siedzibie Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, tj. do dnia 01.07.2020 r. aby umożliwić przekazanie jej do kwarantanny przed upływem terminu na otwarcie ofert. Z uwagi na obowiązujący na terenie kraju stan epidemii, wprowadzony zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1239 ze zm.) w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2. W okresie trwania stanu zagrożenia epidemicznego kwarantannie poddawana jest cała korespondencja wpływająca do Zamawiającego w tym także oferty przetargowe.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2 lipca 2020 r., w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pok. 214 o godzinie 12:30;
3. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Mirosław Sienkiewicz tel. 85 74 86 444, Andrzej Wiśniewski, Tomasz Łukaszuk tel. 85 74 86 748;
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia02 lipca 2020 14:42
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 lipca 2020 14:11
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania