Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
8 lipca 2020 09:06
-
Kategoria zakupowa
Dostawy samochodów, maszyn i urządzeń
-
Tytuł postępowania
Zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, wyprodukowanego w 2020 r. samochodu osobowo-ciężarowego 2+1 dla II Oddziału ZUS w Poznaniu.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres zamawiającego
ul Starołęcka 31
61-361 Poznań
T: +48 61 874 54 00
F: +48 61 877 28 50 -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
540000/271/5/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Główny : 34000000-7 – sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
34136000-9 – samochody półciężarowe
34130000-7 – pojazdy silnikowe do transportu towarów -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, budynek A, SOK, parter, skrzynia na dokumenty.
-
Termin składania ofert
20 lipca 2020 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Osoba wyznaczona do kontaktów z Wykonawcami:
Marek Żurek
e-mail: zap_poznan2@zus.pl
T: +48 61 874 53 00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia13 lipca 2020 13:33
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia14 lipca 2020 13:03
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia20 lipca 2020 11:58
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia24 lipca 2020 07:17
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia06 sierpnia 2020 06:32
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Marek Żurek
e-mail: zap_poznan2@zus.pl
T: +48 61 874 53 00 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia