Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
14 lipca 2020 11:08
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Usługa sprzątania obiektów i terenów zewnętrznych posesji O/ZUS Rzeszów oraz podległych jednostek terenowych
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Rzeszowie
Adres pocztowy: al. Piłsudskiego 12
Miejscowość: Rzeszów
Kod NUTS: PL82 Podkarpackie
Kod pocztowy: 35-075
Państwo: Polska -
Województwo
podkarpackie
-
Numer postępowania
350000/271/03/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodami:
90919200 - 4 Usługi sprzątania biur,
90620000 - 9 Usługi odśnieżania,
90911200 - 8 Usługi sprzątania budynków,
77314100 - 5 Usługi w zakresie trawników,
90630000 - 2 Usługi usuwania oblodzeń,
77300000 - 3 Usługi ogrodnicze,
90911300 - 9 Usługi czyszczenia okien,
77211500 - 7 Usługi pielęgnacji drzew,
90914000 - 7 Usługi sprzątania parkingów,
77342000 – 9 Przycinanie żywopłotów, -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
https://epuap.gov.pl/wps/my/portal/
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ, skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu -
Termin składania ofert
17 sierpnia 2020 10:00
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania: 1762a177-25b0-4e22-902c-0c46843d88b3
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka
Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia05 sierpnia 2020 11:36
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia05 sierpnia 2020 11:47
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał (lub nadal wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach użyteczności publicznej*, każda obejmująca sprzątanie wewnętrznych pomieszczeń o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 18 000 m2 i trwająca przez okres minimum 12 miesięcy w sposób ciągły, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Powinno być:
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał (lub nadal wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach użyteczności publicznej*, obejmującą sprzątanie wewnętrznych pomieszczeń o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 18 000 m2 i trwającą przez okres minimum 12 miesięcy w sposób ciągły, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 17/08/2020
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 20/08/2020
Czas lokalny: 10:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
20 sierpnia 2020 10:00
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia17 sierpnia 2020 07:25
-
Zmiana dotyczy
Dodatkowe informacje
-
Treść zmiany
Numer sekcji: IV.2.7 w pierwotnym ogłoszeniu
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 17/08/2020
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 20/08/2020
Czas lokalny: 13:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
20 sierpnia 2020 10:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia20 sierpnia 2020 14:37
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia05 października 2020 11:24
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia06 listopada 2020 10:41
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Marek Momot
Starszy Inspektor
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Rzeszowie
Stanowisko ds. zamówień publicznych
35-075 Rzeszów, ul. Siemiradzkiego 8/2
tel. 17 867-52-84 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia