Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    17 lipca 2020  10:21

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Kompleksowe sprzątanie obiektów i przylegającego terenu w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych placówkach terenowych

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Radomiu

  • Adres zamawiającego

    26-600 Radom, ul. Czachowskiego 21A.

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    310000/271/002/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    90919200-4 Usługi sprzątania biur
    90910000-9 Usługi sprzątania
    90911200-8 Usługi sprzątania budynków
    90911300-9 Usługi czyszczenia okien
    90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
    90620000-9 Usługi odśnieżania
    90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
    77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego
    w Radomiu, ul. Czachowskiego 21a, Sala konferencyjna, piętro III, (wejście B) o godzinie 10:00.

  • Termin składania ofert

    17 września 2020  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy.

  • Dodatkowe informacje

    Identyfikator postępowania - d23ef41f-1453-4bf0-8bc2-83b658a239f5
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 lipca 2020  14:14

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 sierpnia 2020  14:13

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 września 2020  14:19
  • Zmiana dotyczy

    Termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Termin składania ofert i wnoszenia wadium upływa 24 września 2020 r. o godz. 9:00.
    Termin otwarcia ofert wyznaczony zostaje na 24 września 2020 r. na godz. 10:00.
    Miejsce składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie.

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    24 września 2020  09:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 września 2020  14:20

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 września 2020  12:56
  • Zmiana dotyczy

    Termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Termin składania ofert i wnoszenia wadium upływa 5 października 2020 r. o godz. 9:00.
    Termin otwarcia ofert wyznaczony zostaje na 5 października 2020 r. na godz. 12:00.
    Miejsce składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie.

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    5 października 2020  09:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 września 2020  13:15

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 października 2020  10:58

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 listopada 2020  13:15