Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
17 lipca 2020 10:21
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Kompleksowe sprzątanie obiektów i przylegającego terenu w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych placówkach terenowych
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Radomiu
-
Adres zamawiającego
26-600 Radom, ul. Czachowskiego 21A.
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
310000/271/002/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90919200-4 Usługi sprzątania biur
90910000-9 Usługi sprzątania
90911200-8 Usługi sprzątania budynków
90911300-9 Usługi czyszczenia okien
90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego
w Radomiu, ul. Czachowskiego 21a, Sala konferencyjna, piętro III, (wejście B) o godzinie 10:00. -
Termin składania ofert
17 września 2020 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
-
Dodatkowe informacje
Identyfikator postępowania - d23ef41f-1453-4bf0-8bc2-83b658a239f5
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia30 lipca 2020 14:14
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia20 sierpnia 2020 14:13
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia16 września 2020 14:19
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Termin składania ofert i wnoszenia wadium upływa 24 września 2020 r. o godz. 9:00.
Termin otwarcia ofert wyznaczony zostaje na 24 września 2020 r. na godz. 10:00.
Miejsce składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
24 września 2020 09:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia16 września 2020 14:20
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia17 września 2020 12:56
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Termin składania ofert i wnoszenia wadium upływa 5 października 2020 r. o godz. 9:00.
Termin otwarcia ofert wyznaczony zostaje na 5 października 2020 r. na godz. 12:00.
Miejsce składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie. -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
5 października 2020 09:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia17 września 2020 13:15
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia06 października 2020 10:58
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia20 listopada 2020 13:15
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania