Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    18 września 2020  10:15

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    NAPRAWA DWÓCH URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH (NR 31-06-005495; 31-06-005496) W BUDYNKU INSPEKTORATU ZUS ŚRÓDMIEŚCIE W GDAŃSKU UL. CHLEBNICKA 3/8

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Gdańsku

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Oddział w Gdańsku
    80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33

  • Województwo

    pomorskie

  • Numer postępowania

    100000/271/16/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    50531400-0

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie ZUS Oddział w Gdańsku na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk lub osobiście w Sali Obsługi Klienta (parter) – „Dziennik podawczy”- budynek Oddziału ZUS w Gdańsku ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk

  • Termin składania ofert

    29 września 2020  07:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Zamawiający informuje, że z uwagi na obowiązywanie ustawy z dnia 02.03.2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 roku, poz. 374) oraz wprowadzone ograniczenia z powodu sytuacji epidemicznej w Polsce, oferta zostanie poddana obowiązkowej „kwarantannie” przez 1 dzień kalendarzowy, wobec czego należy złożyć ofertę w terminie umożliwiającym poddanie jej kwarantannie przed publicznym otwarciem ofert.

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 września 2020  12:30

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 października 2020  10:30

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 października 2020  11:15