Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    21 października 2020  14:45

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy samochodów, maszyn i urządzeń

  • Tytuł postępowania

    Zakup samochodów służbowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS I Oddział w Poznaniu

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    I Oddział w Poznaniu
    ul. Dąbrowskiego 12
    60-908 Poznań

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    290000/271/3/2020-ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    34100000-8 Pojazdy silnikowe

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 12, budynek A, parter, w Biurze Podawczym lub włożyć do skrzyni na dokumenty. Przy składaniu dokumentów do skrzyni nie obowiązuje kolejka.

  • Termin składania ofert

    29 października 2020  08:30

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    Wykonawca może złożyć ofertę również za pośrednictwem posłańca (kuriera) lub za pośrednictwem operatora pocztowego. Ze względu na trwający stan epidemiczny i wewnętrzne uregulowania, Zamawiający informuje, że w przypadku wyboru tej formy składania oferty, oferta zostanie poddana „kwarantannie” przez 1 dzień kalendarzowy, wobec czego należy złożyć ofertę w terminie umożliwiającym poddanie jej kwarantannie przed otwarciem.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 października 2020  10:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 października 2020  10:30

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 października 2020  12:20

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    02 listopada 2020  08:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 listopada 2020  12:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 listopada 2020  11:00

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 grudnia 2020  11:30